Media Player Sorunu^^
-
hacılar simdi durum söle :D direk anlatim size.dvd film izlicekdim ama izlıyorum ama media playerdan ses cıkmıyor:( ne yapabilirim acaba :(
-
kazaa little codec pack adında bir yazılım var onu yükle..
-
dvd lerde pc bazen sorun yapabiliyor. öncelikle dvdde sorun olmadığından emin ol. Daha sonra kullandığın DVD oynatıcının ayarlarından sesin açık olup olmadığını kontrol et. Sorun yine çözülmezse,DVD-ROM'un anakarta AUX bağlantısına ihtiyacı olup olmadığından emin ol. (Bazı donanımlar bazı özelliklerini anakart destekli kullanırlar.)
-
DVD-ROM zannettiğin aletin aslında bir CD-ROM olduğunu anla:D:D(komik değil sanırım öhom)
-
baska bır pc de dene bakalım olmazsa pc kaynaklanır buyuk ıhtımal.
-
wmp'yi boşver... eğer film altyazılı falansa senkron sorunu olursa düzeltemessin...
bs player yükle pro keygeni falanda vardı bulurusun cok rahat
K-Lite Codec pack'in son sürümünü yükle her yerde bulursun ses de cıkar görüntüde güzellesir...
Toplam Hit: 952 Toplam Mesaj: 6
