Media Player Sorunu^^

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    hacılar simdi durum söle :D direk anlatim size.dvd film izlicekdim ama izlıyorum ama media playerdan ses cıkmıyor:( ne yapabilirim acaba :(

    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    candas_seven
    candas_seven's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    kazaa little codec pack adında bir yazılım var onu yükle..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek
    dvd lerde pc bazen sorun yapabiliyor. öncelikle dvdde sorun olmadığından emin ol. Daha sonra kullandığın DVD oynatıcının ayarlarından sesin açık olup olmadığını kontrol et. Sorun yine çözülmezse,DVD-ROM'un anakarta AUX bağlantısına ihtiyacı olup olmadığından emin ol. (Bazı donanımlar bazı özelliklerini anakart destekli kullanırlar.)

    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    DVD-ROM zannettiğin aletin aslında bir CD-ROM olduğunu anla:D:D(komik değil sanırım öhom)

    https://t.me/pump_upp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    baska bır pc de dene bakalım olmazsa pc kaynaklanır buyuk ıhtımal.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    wmp'yi boşver... eğer film altyazılı falansa senkron sorunu olursa düzeltemessin...

    bs player yükle pro keygeni falanda vardı bulurusun cok rahat

    K-Lite Codec pack'in son sürümünü yükle her yerde bulursun ses de cıkar görüntüde güzellesir...


    [22817//kaanabak]
Toplam Hit: 952 Toplam Mesaj: 6