Media Player Sorunu (Yardım)
-
media playeri açtığımda simgi durumunda görünüyor.. ne kadar tıklarsam tıkliym tam ekran olmuyor.. sağ tıklayıp ekranı kapla diyorum yine olmuyor neden olabilir ki öyle ?
-
up!
-
edit : birşey soruyorsun yardımcı olmak için post atıldıgında kavgaya dönüştürüyorsun . önce adam gibi çizginden çıkmamayı öğren .
format at.!!!!
-
Kaldırmayı dene ve netten indir tekrar kur?
-
mc_rapier bunu yazdı:
-----------------------------
Kaldırmayı dene ve netten indir tekrar kur?
-----------------------------ilk önce onarmasını bi öğreniym.. eğer yapamazsam senin dediğini yaparım ;)
-
Media Player'ı kaldırınca Bill Gates gastrit olmaz ya da Bilgisayar çökmez ...
ha kadırıp kurmak çok da vakit almaz diye düşünüyorum.
Toplam Hit: 753 Toplam Mesaj: 6
