Mediaplayer Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek
    selam arkadaslar ben nim önceden videolarda ses geliyordu pc format attım herseyi yükledim ama galiba ses codes leri eksik yükledim videodan ses cıkmıyor bunu nasıl halledebilkirim ses codes leri hangisi

    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    linux yükle VLC Player kullan :) ==> http://www.ubuntu.com/getubuntu/download

    haa, linux yüklemem diosan VLC Player yükle,==> http://www.videolan.org/vlc/

    onu da yapmıcam diosan K-Lite Mega Codec Pack var onu yükle, ==> http://www.codecguide.com/download_mega.htm

    onu da yüklemezsen, yükleme amk...


    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    muhahahahah ben olsam format atarım

    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
Toplam Hit: 847 Toplam Mesaj: 3