folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Medieval Total War-2 Hakkında Bilgisi Olanlar..



Medieval Total War-2 Hakkında Bilgisi Olanlar..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Beyler bu oyun hakkında bilgisi olanlar paylaşabilir mi?Yani  parasal olarak ne gibi şeyler önerirsiniz,yada hangi ülkeyi önerirsiniz vb.Askeri olarak neler önerirsiniz?Kale şehir seçimi vb...

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    kardeş ilk kez uzun modda oynıcaksan ingilizler ii dir hem ada ülkesi olması ii oluyo

    oyuna basladıgında ilk olarak avrupa ülkelerine diplomatlarını gonder muttefiklik kur onlarla  avustralya sein le aynı yerde oldugu icin onları buyumeden yok edersen sein yıkılman zorlasır adaya kolay kolay cıkartma yapmıyolar cunku

    daha sonra rahiplerini diger topraklara yolla dinini yaymaya calıs boylelikle siyanları buyuk ölcüde engellersin

    biraz zaman gecince zaten fransa sana saldırcaktır fransada caen alıcagın ilk yer olmalı hem sana yaklın hemde bolge olarak da ii daha sonra fransayı yavas yavas gotur ama biraz cabuk olmalısın yoksa ilerde danimarkayla muttefik olup sana dalıolar butun topraklarını geri alabiliyo

    sana ateskes filan önerirlerse hic acıma indir hepsini 

    yavas yavas ilerle aldıgın sehirler kilise filan yaptır papa yla aranı ii tut daha sora zaten papa seinle savastıgı için fransaya sefer baslatıcaktır genellikle fransanın en gelişmis kenti thorn oluyo cunku sana en uzak sehri sende haclı seferine katılıp al sehri hem papayla aran daha iyileşir hmde cok stratejik bir sehir orası birde kralını fazla uzak sehirlere gondserme yanında buyuk birlikler varsa ileri surebilirsin ama fazla riske etme sora kralın soyu tukenirse kanı bozuk biri kral oluyo isyanlar filan cıkıo 

    para kazanmak için tüccar larını haritadaki herhangi bir öle esya olan yerin oraya gonder o ticaret yapcaktır inglizleri sectiginde tuccarı turkiye civarlarına yada kuduse(jerusalem) dogru gonderirsen orda halı var avrupa da bulunmadıgı için ii para getirir 

    papayla aranı 2 yıldızın altına indirmemeye calıs yoksa haclı ordusunu sınırların içinde gorebilirsin

    paran varsa ispanya sehirlerini parayla almaya calıs çöküş teki devletler az paraya satabiliyo bi kaç şehrini

    bunların dısında ii suikastcılar yetistirirsen dusman devletrinin krallarını indirerek orda karısıklık cıkartabilirsin birde oyunun ortalarında buyuk bi salgın olusuyo ondada salgın olusan sehirlerinden baska sehirlere adam gondermemeye calıs yoksa diger yerlere de bulasıyo

    umarım bunlar işine ufak da olsa yarar 

    klavyenin pili az oyuzden bazı kelimeleri yarım yazmıs olabilirim


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sau_nightmare
    sau_nightmare's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    artı olarak tüccarlarınla diğer ülkelerin tüccarlarını satın almayabak bütün servetine konuyosun :D birde çok miktarda asker basarsan askerlerin masraflarıda çoğalıyor gereken yerde gerektiği kadar asker bassan kafi asker bakım masrafları arttıkça eksiye düşüyosun. osmanlıda kısa zamanda askerler güçsüz fakat kalelerini sürekli upgrade yaparsan yeniçerilerin karşısında hiç bir ordu duramıyor. assasinlere çok önem ver kaleme 1500 kişilik orduyla saldıran bizans imparatorunu assasinimle kesmiştim ilk şarjda dağılmaya başladılar. assasini ilk önce küçük görevlere gönder seviyesi artsın sonra zor görevlere gönderirsin,

    çok uzakta uzak denizlerde...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek

    nakamura2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Beyler bu oyun hakkında bilgisi olanlar paylaşabilir mi?Yani parasal olarak ne gibi şeyler önerirsiniz,yada hangi ülkeyi önerirsiniz vb.Askeri olarak neler önerirsiniz?Kale şehir seçimi vb...
    -----------------------------

    oyunda ekonomik olarak en iyi secim deniz ticareti. bu yuzden sececegin ulke venedik olsun. ulkelerle sınır olan sehirlerini castle yap geri kalanlar sehir olarak gelistir. ilk olarak akdenizdeki butun adaları işgal et bunlarıda sehir olarak devam ettir kaleye cevirme. amacın deniz ticareti olacagı icin yapacagın sey limanlarını surekli gelistirmek olsun tabi birde yolları. tuccarlarınıda etkin kullanman lazım butun haritaya heryere yolla. mumkun olan butun ulkelerle ticaret anlasması yap. savasa gireceginde dikkat et savastıgın ulke diger ulkelerle ulken arasındaysa diger ulkelerle ticaretin durur savasta oldugun ulke ticareti engeller. bu yuzden arap topraklarına sefer yap belirli bir sure(tabii kıyı sehirlerine) bunları yaptıgında zaten onune gecilmez bir ekonomin olucak. askeri olarakta soliyecegim suvari agırlıklı ordular kurma cunku oyunda bug var suvariler charge yetenegini kullanmıyor. hafif birlikleri agırların arkasında tut 2.cil olarak hafif birlikleri savasa surki ezilmesinler. kanat hucumları dısında suvarilerini kullanma, generali mecbur kalmadıkca savasa sokma ama birliklere yakın tut. savasacagın ulkenin unitelerine gore ordunu hazırla(misal bos yere mızraklı yapıpta hareket kabiliyetini dusurme) kale savunması dısında piyade okcu kullanma.


    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    şeye kıl oluyorum.İspanyayı almışım Emevilerin 1 topaqğı kalmış portekizi yıkmışım,fransanın 1 toprağı,milanın 2 toprağı kalmış süper gücüm papa kıllık yapıyo o da bana dalıyo:( dinden çıkma yada din deişme fln tarzı bi olay yokmu:) konum olarak en sevdiğim İspanya...Sizinkiler neler? Bide papalıa son verme gibi bi durum varmı?


    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    papa nın ülkesinde bir diplomat bulundur hep hediye filan ver bide aldıgın sehirlere klise manastır katedral filan yaptır daha dalmaz papa sana

    diger ırklara fazla bakmadım ama inglilizlerin zırhlı atlıları cok guclu ve haritanın ceyregini bi turda gidiolar buyüzden seviom onları uzak sehirlere saldırırken ii oluyolar

    turkler de ii oyunun baslarında isyancılara dalıon sora sınır devletleriyle de aranı ii tutarsan ilerde seni zaten yıkamıolar yeniçeriler cok guclu oluo savaslarda 


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnT_X
    EnT_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2006
    Homo
    Ek paketini oynayan varmı (kingdomz) William Wallace felan geliyo muhteşem oyun ya
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    Arkadaslar bu oyunu rome: total war ile kıyaslarsak eksileri neler. artıları neler. ben rome yi çok oynardım çokta zevk alırdım. çok iyi oyundu. Arkadaslar medieval 2 yi önerdiler. bu medieval 2 nasıl bir oyun.   Total War  serilerinde en iyisi diyebilir miyiz. Bazı yorumlarda rome ye oranla çok karısık diyorlar... Osmanlıyı nasıl yapmışlar. güçlü mü yoksa sıradan bi devletmi. Osmanlı için indiriyorum oyunu aksama doğru biter o zaman kurcam

    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
Toplam Hit: 2978 Toplam Mesaj: 8