Mektupta Hitap
-
Arkadaşlar resmi ağız ile sizden büyük birine mektup yazdığınızda hitap kısmında Sayın Çakırali Beyefendi, mi yoksa Sayın Çakırali, şeklinde mi hitap edilmelidir yahut soyadını kullanımı uygun olur mu direk adı ile mi hitap gerekir fakat vatandaşla hiç hukukunuz olmamış bu da var.
-
Sayın Çakırali Bey de geç, kasma.
-
hic hukukun yok ve resmi agizla hitap ediyorsun bence; Sayin Soyad,
-
2 hitap arka arkaya kullanilmaz. Ya Sayin Cakirali yada cakirali bey demelisin. Aslinda baslangicta ust alt mevki pek fark etmiyo sana kalmis onemli olan bitiristir. Uste yaziyorsan ornegin gereginin yapilmasini arz ederim saygilarimla ad soyad fiyakali imza cakarsin
Toplam Hit: 1371 Toplam Mesaj: 4
