Meleğin Adı."ANNE"
-
Yarın anneler günü ne yapsak ne etsek onların hakkını ödeyemeyiz annemin ve tüm annelerin anneler gününü en içten duygularımla kutlarım Allah hepsine sağlık sıhhat ve afiyet versin....
Bu güzel resimleri sizlerle paylaşmak istedim...Sevgiler....
http://img240.imageshack.us/img240/4559/46083436uq0.jpg
http://img514.imageshack.us/img514/7069/49647724fw4.jpg
http://img514.imageshack.us/img514/1020/19056582tm5.jpg
http://img240.imageshack.us/img240/6695/29451426zn0.jpg
http://img514.imageshack.us/img514/7229/11466664bh7.jpg
http://img240.imageshack.us/img240/3297/70109834ib5.jpg
http://img514.imageshack.us/img514/276/67508196st9.jpg
http://img514.imageshack.us/img514/8485/37756841ep9.jpg
ADI YOK SEN ONA "ANNE" DİYECEKSİN.............
-
çok güzel bi çalışma. tebrikler
-
bu resimlerin bi slaytta olan şekli var zaten ona bakarsanız daha ii olur.
-
eee ne demişler
ağlarsa anam ağlr
gerisi yalan ağlar...
cümle annelerin annler günü kutlu olsun ama yalnız birgün değil hergün onların kıymetni bilelim
peygamber efendimizin dediği gibi cennet anaların ayağı altındadır...
-
süper saolasın teşekkürler
-
slayt şeklinde olanı bulamadım bulan olursa veya elinde olan varsa paylaşırsa sevinirim.
Doğucak çocuk doğumdan bir gün önce Allah ile görüşür. Bebek;
- Allahım Dünya'ya gideceğim ve orada ne yapacağımı bilmiyorum.
- Ben senin için bir melek yarattım ve o seninle ilgilenecek.
- Allahım onların dilini bilmiyorum. Onlarla nasıl anlaşacağım ?
- Senin için yarattığım melek, sana sabırla onların dilini öğretecektir.
- Allahım Dünya'da duyduğum kadarıyla çok kötülükler varmış. Onlarla nasıl
başa çıkacağım bilemiyorum.
- Senin için yarattığım melek, seni canı pahasına kötülüklerden
koruyacaktır. Merak etme.
- Allahım sana tekrar nasıl döneceğim?
- Senin için yarattığım melek, bana nasıl döneceğini sana anlatacaktır.
Derken Melekler gelir ve Dünya'ya gitme zamanının geldiğini söylerler ve
çocuğu Allah'ın huzurundan götürürlerken bebek tekrar sorar;
- Allahım benim için yarattığın meleğin adı ne?
- Adının önemi yok ama sen ona ANNE diyeceksin
