folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Meleğin Adı."ANNE"



Meleğin Adı."ANNE"

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herseysanal
    herseysanal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    Yarın anneler günü ne yapsak ne etsek onların hakkını ödeyemeyiz annemin ve tüm annelerin anneler gününü en içten duygularımla kutlarım Allah hepsine sağlık sıhhat ve afiyet versin....

    Bu güzel resimleri sizlerle paylaşmak istedim...Sevgiler....

    http://img240.imageshack.us/img240/4559/46083436uq0.jpg

    http://img514.imageshack.us/img514/7069/49647724fw4.jpg

    http://img514.imageshack.us/img514/1020/19056582tm5.jpg

    http://img240.imageshack.us/img240/6695/29451426zn0.jpg

    http://img514.imageshack.us/img514/7229/11466664bh7.jpg

    http://img240.imageshack.us/img240/3297/70109834ib5.jpg

    http://img514.imageshack.us/img514/276/67508196st9.jpg

    http://img514.imageshack.us/img514/8485/37756841ep9.jpg

    ADI YOK SEN ONA "ANNE" DİYECEKSİN.............


    "Söylesem Tesiri Yok ; Sussam Gönül Razı Değil."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    çok güzel bi çalışma. tebrikler

    sanılanın aksine...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    bu resimlerin bi slaytta olan şekli var zaten ona bakarsanız daha ii olur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengesiz
    dengesiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    eee ne demişler

                   ağlarsa  anam ağlr

                   gerisi yalan ağlar...

    cümle annelerin  annler günü kutlu olsun ama yalnız birgün değil hergün onların kıymetni bilelim

    peygamber efendimizin dediği gibi cennet anaların  ayağı altındadır...


    Doğru kişi olmak meselenin yarısıdır, diğer yarısı; doğru zamanda, doğru yerde, doğru kişilerle karşılaşmış olmanızdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    süper saolasın teşekkürler

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herseysanal
    herseysanal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    slayt şeklinde olanı bulamadım bulan olursa veya elinde olan varsa paylaşırsa sevinirim.

    Doğucak çocuk doğumdan bir gün önce Allah ile görüşür. Bebek;

    - Allahım Dünya'ya gideceğim ve orada ne yapacağımı bilmiyorum.

    - Ben senin için bir melek yarattım ve o seninle ilgilenecek.

    - Allahım onların dilini bilmiyorum. Onlarla nasıl anlaşacağım ?

    - Senin için yarattığım melek, sana sabırla onların dilini öğretecektir.

    - Allahım Dünya'da duyduğum kadarıyla çok kötülükler varmış. Onlarla nasıl
    başa çıkacağım bilemiyorum.

    - Senin için yarattığım melek, seni canı pahasına kötülüklerden
    koruyacaktır. Merak etme.

    - Allahım sana tekrar nasıl döneceğim?

    - Senin için yarattığım melek, bana nasıl döneceğini sana anlatacaktır.

    Derken Melekler gelir ve Dünya'ya gitme zamanının geldiğini söylerler ve
    çocuğu Allah'ın huzurundan götürürlerken bebek tekrar sorar;

    - Allahım benim için yarattığın meleğin adı ne?

    - Adının önemi yok ama sen ona ANNE diyeceksin


    "Söylesem Tesiri Yok ; Sussam Gönül Razı Değil."
Toplam Hit: 2126 Toplam Mesaj: 6