Menü'yü Ekleyemedim ?
-
Wp'de menüyü ekliyorum ama sitede gözükmüyo ?

-
tamamdır ben hallettim :D
-
temanız 1 menu destekliyor diyor, ondan olmasın :)
-
Silent_King bunu yazdı:
-----------------------------
temanız 1 menu destekliyor diyor, ondan olmasın :)
-----------------------------
Hallettim :D onunla alakası yok :D
http://www.nidafilm.com/ chat kısmını nasıl ayarlıcam ? şimdiki problemimi bu :D
Toplam Hit: 742 Toplam Mesaj: 4
