Mercedes'te Mülakatım Var, Önerileriniz
-
Giden arkadaşlarımdan teki kazandı, teki de kazandı gibi birşey. Onlar anlattı tabi ama sizlerin de fikirlerini almah istedim. Nedir önerileriniz ? Ne yapardınız ne yapmalı ? Az daha açıcam yurda gidince şimdi böyle dursun.
-
Mülakat sayısal test, ingilicce bölüm ve de kaaşılıklı konuşma şeklinde. Öhüm, neden sence mercedes ? Kendini burdan nereye kadar görebiliyosun ? Kariyerine nassı yön vermek istiyosun ? Tarzı embai monoton sorular olucak.
-
up
-
hocam nasıldı mülakat gittin mi?
-
Hocam Öncelikle Serin ve Soğuk kanlı ol ! Bak benim arkadashlarım İngiltere gibi bi yere vize almak için gitti ( 6 ) Sene Önce ki İmkansız gibi birşeydi Kıbrıstaki konsolosla konuşmaya gitti Konsolos sormuş neden ingiltere diye iş için felan dememiş gayet normal bi biçimde hiiç öyle merak için gidiyorum dedi. ve vize aldı 6 senedir ingilterede :D oturum izni aldı sonunda hahaha =) dioki hiç kasmicaksın kendini sonuçta oda karşındakide bi insan oda etten kemikten.
-
Saçma geliyor "hiç öylesine başvurdum" deyip kazanmak. Adamın o günki keyfine bağlıdır. Bence geçerliliği sıfır. Mülakat derslerine felan girmedin mi hiç orada önemli şeyler anlatılıyor.
-
Mercedes'in hangi fabrikasına yada nereye başvuruyorsun ?
-
Ilk basta aciklayici ol. Burda konu acmissin hangi bolum, is nerede gibi onemli seyleri atlamissin. Eger muhendis olucaksan cevabimiz farkli, satisla ugrasicaksan farkli olur.
Arti konusurken dil bilgisi kurallarina mutlaka uy. Geri kalani icin zaten arkadaslarin sana belli bilgileri vermislerdir. Isin en onemlisi, mercedes senin icin ne yapabilir ve sen mercedes icin ne yapabilirsin.
Bol sans.
