Mercury Anakart Cd Si

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ezrosel
    ezrosel's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Dişi

    benim mercury 8.30a anakartım var format atamak istediğimde önceden attığım halde şimdi atamıyorum ben de cd bozulmuş olabilir düşüncesiyle cd yi indiriyim dedim ama onu da bulamıyorumm yardım edebilir misiniz??

    ayrıca first device boot dan cd yi seçtiğim halde kur ekranın agelmeyip windowsun açılmasının sebebi ne olabilir.bios u resetlicem ama neden olduğunu anlayamadım.belki 50 kere bilg. da biostan cd yi seçtiğim halde windows a geçti. 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    sanırım cd de yada cd rom unda problem var

    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ezrosel
    ezrosel's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Dişi

    ben de öyle düşündüm ama cd romdan çıkartıpp cd rw a taktım .normalde cdrom la da cd rw la da işlemlerimi tamamlayabiliyorum.demek ki bunlar bozuk değil.cd bozuk olsa windowstayken içine girip gezebiliyorum cd nin içine.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    ezrosel bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben de öyle düşündüm ama cd romdan çıkartıpp cd rw a taktım .normalde cdrom la da cd rw la da işlemlerimi tamamlayabiliyorum.demek ki bunlar bozuk değil.cd bozuk olsa windowstayken içine girip gezebiliyorum cd nin içine.


    -----------------------------

    güzel sölüyorsun evet girebiliyor olabilrsin ama mesela bu windovs cd lerini kopyalarken ben hep en düşük hızı tercih ediyorum çünkü boot edip cd den açarken açmıyor ama normal windovs ortamında girince açıyor öle bir  durum var başka cd denemeni tavsiye ederim


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
Toplam Hit: 1014 Toplam Mesaj: 4