

Merkezî Sınav Sonuç Belgesini Nerden Alabilirim ?
-
Beyler resmi bir kuruma başvuru yapmak için bu belgeye ihtiyacım var . sanki internet icat edilmemiş gibi dallamalar benden bunu istiyor .
Kaybolmuş bi türlü bulamadım gidip yeniden çıkartmam lazım . nerden alabilirim .
KPSS lisans 2010 sınavının sonuç belgesi
-
sınav sonuç belgesini ösym'nin sitesinden bakıp kağıda çıktı alıp vereceksin. Çoktandır öyle bir belge göndermiyorlar. Zaten göndermeleri mantıksızda
-
imlegend bunu yazdı:
-----------------------------sınav sonuç belgesini ösym'nin sitesinden bakıp kağıda çıktı alıp vereceksin. Çoktandır öyle bir belge göndermiyorlar. Zaten göndermeleri mantıksızda
-----------------------------gidip almam gerekmiyor yani ha ? bu yeterli olacaksa harika boşuna uğraşmayacağım
-
Hocam sana herhangi bir belge göndermiyorlar. ben 2008 KPSS ye girdim göndermediler. Sen 2010 da girdin gönderdiler. Yanlış hatırlıyor gibisin geliyor bana. Veya ben mi yanlış hatırlıyorum.
-
imlegend bunu yazdı:
-----------------------------Hocam sana herhangi bir belge göndermiyorlar. ben 2008 KPSS ye girdim göndermediler. Sen 2010 da girdin gönderdiler. Yanlış hatırlıyor gibisin geliyor bana. Veya ben mi yanlış hatırlıyorum.
-----------------------------walla bende vardı diye hatırlıyorum kpds ile de karıştırmış olabilirim .vardır illa tahribatta kpss lisans a girmiş adam. sizde belge var mı ?
-
http://sonuc.osym.gov.tr/Sorgu.aspx?SonucID=1048 yazdır götür, kabul etmezlerse kıvırıp götünüze sokun dersin.
-
Evet hacı ösymnin siteden gir oradan çıktı al götür. ARtık böyle oluyor ekstradan kazandığına dair belge gelmiyor veya vermiyorlar.