folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Merkezî Sınav Sonuç Belgesini Nerden Alabilirim ?



Merkezî Sınav Sonuç Belgesini Nerden Alabilirim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    Beyler resmi bir kuruma başvuru yapmak için bu belgeye ihtiyacım var . sanki internet icat edilmemiş gibi dallamalar benden bunu istiyor .

     

    Kaybolmuş bi türlü bulamadım gidip yeniden çıkartmam lazım . nerden alabilirim .

     

    KPSS lisans 2010 sınavının sonuç belgesi

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    sınav sonuç belgesini ösym'nin sitesinden bakıp kağıda çıktı alıp vereceksin. Çoktandır öyle bir belge göndermiyorlar. Zaten göndermeleri mantıksızda

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    imlegend bunu yazdı:
    -----------------------------

    sınav sonuç belgesini ösym'nin sitesinden bakıp kağıda çıktı alıp vereceksin. Çoktandır öyle bir belge göndermiyorlar. Zaten göndermeleri mantıksızda


    -----------------------------

     

    gidip almam gerekmiyor yani ha ? bu yeterli olacaksa harika boşuna uğraşmayacağım

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam sana herhangi bir belge göndermiyorlar. ben 2008 KPSS ye girdim göndermediler. Sen 2010 da girdin gönderdiler. Yanlış hatırlıyor gibisin geliyor bana. Veya ben mi yanlış hatırlıyorum.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    imlegend bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam sana herhangi bir belge göndermiyorlar. ben 2008 KPSS ye girdim göndermediler. Sen 2010 da girdin gönderdiler. Yanlış hatırlıyor gibisin geliyor bana. Veya ben mi yanlış hatırlıyorum.


    -----------------------------

     

    walla bende vardı diye hatırlıyorum kpds ile de karıştırmış olabilirim .vardır illa tahribatta kpss lisans a girmiş adam. sizde belge var mı ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    http://sonuc.osym.gov.tr/Sorgu.aspx?SonucID=1048  yazdır götür, kabul etmezlerse kıvırıp götünüze sokun dersin.


    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    Evet hacı ösymnin siteden gir oradan çıktı al götür. ARtık böyle oluyor ekstradan kazandığına dair belge gelmiyor veya vermiyorlar.


Toplam Hit: 1755 Toplam Mesaj: 7