Mesaj Atınca Son Sayfaya Gitsin
-
Bi konuya mesaj yazınca ilk sayfaya dönüyo haliyle benim de başım dönüyo nolduğunu şaşırıyorum, o kadar zamandır alışamadım :)
Gönder deyince son sayfaya mesajımıza gitse olabilitesi var mıdır?
Veya bazı forumlarda yapmışlar bi sayfa açılıyo 2 seçenek var, foruma dön, mesajınızı görün diye.
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
Veya bazı forumlarda yapmışlar bi sayfa açılıyo 2 seçenek var, foruma dön, mesajınızı görün diye.
-----------------------------
phpBB forumlarda var bu dediğin. İster anasayfaya dönüyosun ister yazdıgın mesajı görüntüleyebiliyosun. Rene ye sor bu soruyu bize değil :) -
birde ana sayfada forum konularinin yaninda ufak bi i$aret olsaydi, bastigin zaman son mesaja gitsen direk.. ne guzel olurdu dimi?
-
HolyDemon bunu yazdı:
-----------------------------
Rene ye sor bu soruyu bize değil :)
-----------------------------Abi rene okumuyo mu burayı? pm mi atayım?
-
Daha biraz önce ilk sayfaya attı?
firefox 3 kullanıyorum
-
rene hoca düzeltir hata olmuştur :)
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------Daha biraz önce ilk sayfaya attı?
firefox 3 kullanıyorum
-----------------------------firefox 2 kullanıyorum son sayfaya gitti
-
evet şu an sona gidiyo belki mesaj attığım konu 2 sayfa olduğu için başa gitti neyse teşekkürler
-
cevapla butonuna basarken hangi sayfadaysan gönder butonuna basıncada o sayfaya döner
Toplam Hit: 1176 Toplam Mesaj: 9
