Meslek Lisesinden Alan Dışı Tercih
-
Arkadaşlar seneye tekrar öss ye girmeye niyetliyim... Ve başka bir bölüm secmek istiyorum.. Nasıl ders çalışmayalım...? Uluslarası İlişkiler yada Siyaset Bilimi istiyorum... Sizce nasıl ders çalışmalıyım..?
-
görmedğğin derslere ağırlık vererek çok sistemli ve planşlı bir şekilde çalş
-
millet uluslar arası ilişki falan istiyo benim salak abim uluslar arası hukuk okuyup bırakıyo şimdi 450 puan aldı yabancı dil bilmemne okucakmış görün işte neler var
-
Hangi derslere çalışayım?
Toplam Hit: 587 Toplam Mesaj: 4
