Messenger 2011 Xp`Ye Nasıl Kurulur ?
-
bildiginiz üzere vista/win7 uyumlu..
xp kullanıyorum nasıl kurabiliriz 2011 i bilen deneyen alternatif üreten arkadaşlar varsa yardım bekliyorum..
-
bildiğim kadarı ile o 2011 sürümünde tek taraflı kamera görüşmesi yokmuş. msn 9.0a geri dönersin demedi deme... deneme bence saçmalıktan ibaret
-
messenger 2011 tek kelimeyle fiyasko.
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
messenger 2011 tek kelimeyle fiyasko.
----------------------------- -
herkes silmeye calısıyor ne yapacaksın kurup.. ben 8.5e geri döndüm 2011i görünce o kadar yani
Toplam Hit: 2515 Toplam Mesaj: 5
