Messenger Yeni Sürüm ?
-
Arkadaşlar bu son messenger ın yeni sürümünü yükledim de eski msn sürümüyle açmıyor bunun için bi yama falan varmı 8.5 kullanıodum daha önce 7.5 için yama var ama onda çevrim dışıyken ileti gönderme özelligi yok.
Toplam Hit: 1621 Toplam Mesaj: 1
