Messenger Yeni Sürüm ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    Arkadaşlar bu son messenger ın yeni sürümünü yükledim de eski msn sürümüyle açmıyor bunun için bi yama falan varmı 8.5 kullanıodum daha önce 7.5 için yama var ama onda çevrim dışıyken ileti gönderme özelligi yok.

    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
Toplam Hit: 1621 Toplam Mesaj: 1