folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Meteorda 'Dünya Tipi' Bakteri



Meteorda 'Dünya Tipi' Bakteri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    NASA bilimcileri inceledikleri bir meteorda bakteriler tespit etiklerini, bunların Dünya'daki bazı bakterilerle büyük benzerlik taşıdığını iddia etti.

    Amerikan Havacılık ve Uzay Dairesi'nde (NASA) görevli bir bilimadamının araştırması, uzaydaki yaşamın, Dünya'da bildiğimiz yaşamla benzer özelliklere sahip olabileceğini gösterdi.

    NASA'nın Marshal Uzay Uçuş Merkezi'nde çalışan astrobiyolog dr Richard B. Hoover, dünyada bilinen az sayıdaki göktaşının bulunduğu Sibirya, Alaska ve Antarktika gibi uzak bölgelerdeki meteoritler (göktaşları) üzerinde yaptığı araştırmasının sonuçlarını Journal of Cosmology dergisinin mart sayısında yayınladı.

    Canlı organizmaların kalıntıları ve Dünya'nın atmosferine girmeden önce üzerlerinde yaşamın olduğuna inanılan göktaşlarının iç katmanlarındaki fosilleşmiş bakterileri inceleyen Dr Hoover, meteoritin taşlarındaki kırıkları laboratuvar ortamında elektron mikroskopuyla taradı ve mikro-organizmaların dünyada bulunanlara benzediğini gördü.

    Büyük bir göktaşının parçası olabilen ve çoğunlukla taş ile demirden oluşan meteoritlerdeki, su ve evsahipliği yapan kuyrukluyıldız veya asteroid yarattığı ısı gibi koşulların bakterinin gelişimi için uygun bir yer sağladığını belirten Hoover, ''Heyecan verici olan, göktaşlarındaki bakterilerin, birçok durumda tanınabilir ve dünyadaki genel türlerle çok yakından bağlantılı olması'' dedi.

    Boylece evrendeki bircok varligin birbiriyle iliski icinde oldugunu dusunebiliriz.Hatta meteor dedigimiz parcaciklarin bizzat dunyadan kopma parcalar oldugunu dahi savunabiliriz

    Tartisalim ve dusunce alalim bakalim!


    https://t.me/pump_upp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CoolerMaster
    CoolerMaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2002
    Erkek

    Dünyadan kopma parçalar olduğunu düşünmek yerine, dünyadaki yaşamla aynı kaynağa saip olduğunu düşünmek daha mantıklı geliyor.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    CoolerMaster bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dünyadan kopma parçalar olduğunu düşünmek yerine, dünyadaki yaşamla aynı kaynağa saip olduğunu düşünmek daha mantıklı geliyor.


    -----------------------------

    O zaman bu degerlerden yola cikarsak uzayda var olan bircok madde veya bircok canli varlik, Dunyadaki gibi hayatta kalabilir.Bunun yaninda eger bilimsel arastirmalarda daha ileri gidilebilinirse, yani bitki gibi insana anatomik olarak daha yakin olan canlilari yetistirebilirsek.Bircok gezegende yasam ortamlarini olusturabiliriz.


    https://t.me/pump_upp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CoolerMaster
    CoolerMaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2002
    Erkek

    Bahsettiğim birçok gezegende yaşamaktan ziyade dünyanın yapısına uygun başka gezegenler olduğunu.

    bir atadan cıkmış parcalar dünya dahil bir cok gezegene dağılmış ve uygun olanlarında yaşam devam etmiş olabilir.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    zaten dünyada yaşamın oluşmasına ilişkin teorilerden biri de dünyaya çarpan bir göktaşının canlılığı başlattığı yönde.

     

    gökten zembille değil göktaş veya kuyruklu yıldız ile inmiş olabilir atalarımız x)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Boylece evrendeki bircok varligin birbiriyle iliski icinde oldugunu dusunebiliriz.Hatta meteor dedigimiz parcaciklarin bizzat dunyadan kopma parcalar oldugunu dahi savunabiliriz


    -----------------------------

    meteorların dünyadan koptuğunu savunmak yerine CoolerMaster'ın dediği gibi tek, büyük bir taştan kopmuş olabilir.

    birbiriyle ilişki içinde olduklarına sonuna kadar katılıyorum. fakat din bunları yüzyıllar önce zaten söyledi :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    ulquiorra bunu yazdı:
    -----------------------------

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Boylece evrendeki bircok varligin birbiriyle iliski icinde oldugunu dusunebiliriz.Hatta meteor dedigimiz parcaciklarin bizzat dunyadan kopma parcalar oldugunu dahi savunabiliriz

     

     


    -----------------------------

    meteorların dünyadan koptuğunu savunmak yerine CoolerMaster'ın dediği gibi tek, büyük bir taştan kopmuş olabilir.

    birbiriyle ilişki içinde olduklarına sonuna kadar katılıyorum. fakat din bunları yüzyıllar önce zaten söyledi :)


    -----------------------------

    Dinsel boyutu elbette yadsinamaz bir gercek, bunlar harfiyen Kutsal kitabimiz Kurani kerimde yaziyor fakat burada tartismaya calistigimiz sey mars gibi daha canli varliklara rastlanmamis gezegenlerde benzerlikleri gorup yasam alani turetmek.


    https://t.me/pump_upp
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    müslümanların günümüzde bilimde neden geri olduklarının göstergesi. her bir b.kada dini karıştırmayın kardeşim. daha ortada birşey yok din bunları yıllar önce söyledi bilmem ne muhabbetine giriyorsunuz. işinize geldi mi din ile bilim ayrı kulvarlar işinize geldi mi de din zaten bunları daha önce söyledi.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    degree
    degree's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    CoolerMaster bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dünyadan kopma parçalar olduğunu düşünmek yerine, dünyadaki yaşamla aynı kaynağa saip olduğunu düşünmek daha mantıklı geliyor.


    -----------------------------

    O zaman bu degerlerden yola cikarsak uzayda var olan bircok madde veya bircok canli varlik, Dunyadaki gibi hayatta kalabilir.Bunun yaninda eger bilimsel arastirmalarda daha ileri gidilebilinirse, yani bitki gibi insana anatomik olarak daha yakin olan canlilari yetistirebilirsek.Bircok gezegende yasam ortamlarini olusturabiliriz.


    -----------------------------

    aslında mantıklı oluşturabilir ama atmosfer gibi bi kavram da olması gerek


    ...Düşmanın yoksa iyilik yap... Söz Ola Kese Savaşı Söz Ola Kestire Başı
Toplam Hit: 1486 Toplam Mesaj: 9