Metin 2 Oynayan ?
-
Metin 2 diye güzel bi online oyuna basladım ilk olarak bende Türk oyunu sandım sizin gibi ama made in chana sanırım neyse yeni açıldı bomboş oyun tavsiye ederim oynayan warsa bulusalım :D
-
made in german
-
:) az once butun itemlerimi arkadasa werdim..biraktim,tum online oyunlara weda ediyorum..
-
Evet oynuyorum 42 lvl bir sura yım. elimde de +9 dolunay var :D sinshooluyum :))
bu benim ilk online oyunum..
-
Kardesim oynuyo arada bi bende oynuyorum 26 level savaşçı. Ama artık exp. kasılmıyo sıkmaya başladı.
-
Yaw ben oynuorum cok süper.nickim:TORN.Bu arada oyunda cyber-warriors diye bir lonca var bu arada.Bizde kursak vaya kurmak istienler pm atsın.
-
oynuyodum bende bıraktım her türlü hilesi var .Hile kullanmayan adam yok.
-
igrenc ötesi ve insanımızın hayatından bolca zaman sömürmek icin yapılmıs bi oyun tek yorumum bu diger online oyunlar gibi ..
Toplam Hit: 1358 Toplam Mesaj: 8
