Metni Ters Çevirme
-
Arkadaşlar başlık açık.
Metni ters çevirmek istiyorum lakin ;
"Barış Yiğit" ı "tiğiY şıraB" yapmak istemiyorum.
"Barış Yiğit" 'i "Yiğit Barış" yapmak istiyorum :D
yani 0xFF,0xFF,0xDB,0xDB,0xC3,0xE7,0x00,0x00
alıp 0x00,0x00,0xE7,0xC3,0xDB,0xDB,0xFF,0xFF
genelde excelde alıp sutunları yer değiştiriyorum ama uzadıkça çekilmez bi hal alıyor.
En kolay yoldan nasıl yapabilirim? Varmıdır bi fikri olan ?
Teşekkürler.
-
düzenli ifadelerle ayır boşluk veya virgülmü arada ne varsa, at bi diziye. dizinin eleman sayısını al . sondan başa döndür
-
FCN bunu yazdı:
-----------------------------düzenli ifadelerle ayır boşluk veya virgülmü arada ne varsa, at bi diziye. dizinin eleman sayısını al . sondan başa döndür
-----------------------------Dizi kullanarak böyle bi çözüm yapabilirsin diyecektim ki denmiş :)
-
Barış c kodunu versem olurmu :D
#include <stdio.h>
#include<string.h>
int main()
{
char str1[50],str2[50];
short int i,len;
printf("Metni Giriniz: ");
gets(str1);
len=strlen(str1);
for(i=0;i<len;i++)
str2[i]=str1[len-i-1];
str2[i]=NULL;
printf("\nTersi--->%s",str2);
getch();
return 0;
}
-
<?php $duzKelimeler="Birinci İkinci"; $kelimeler=explode(' ',$duzKelimeler); $tersKelime=$kelimeler[1].' '.$kelimeler[0]; echo $tersKelime; ?>Hocam bunu kelimelerine göre döngüye sokarsan sana ters verir ama 2 kelimden oluşuyorsa böyle 3 kelimeden oluşuyorsa
$tersKelime=$kelimeler[2].' '.$kelimeler[1] .' '.$kelimeler[0];
şeklinde düzenlemen gerekir ;)
-
Dili arapça, her bir karakteri iki boşluk arasındaki her şey olarak tanımlarsan da olabilir.
-
izzmarit bunu yazdı:
-----------------------------Dili arapça, her bir karakteri iki boşluk arasındaki her şey olarak tanımlarsan da olabilir.
-----------------------------karakterler de arapça olmazmı peki o zaman? :D
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------izzmarit bunu yazdı:
-----------------------------Dili arapça, her bir karakteri iki boşluk arasındaki her şey olarak tanımlarsan da olabilir.
-----------------------------karakterler de arapça olmazmı peki o zaman? :D
-----------------------------olmaz sanırım, yani 8 bitte nasıl olur çok emin değilim ama binary olarak yapıyorduk biz.
mesela bir örnek vereyim, bir binary adder yapacaksın ya nor-nand ile, sistem sayıları toplayıp yazsın ama sağdan sola yazsın ki altına bir tane daha adder koyup ikili dört işlem gerçekleştirebilelim istiyoruz diyelim, yani ilk toplamlar mirror image gibi olacak, bu şekilde dili arapça yapıp her bir karakter bir boşlukla başlar bir boşlukla biter diye tanımlayınca hiçbir sorun olmuyordu, zaten hani iki boşluk arasındaki bir kelimeyi karakter olarak tanımlıyoruz ya, orijinal karakterler ölmüş oluyordu..
-
izzmarit bunu yazdı:
-----------------------------wasd bunu yazdı:
-----------------------------izzmarit bunu yazdı:
-----------------------------Dili arapça, her bir karakteri iki boşluk arasındaki her şey olarak tanımlarsan da olabilir.
-----------------------------karakterler de arapça olmazmı peki o zaman? :D
-----------------------------olmaz sanırım, yani 8 bitte nasıl olur çok emin değilim ama binary olarak yapıyorduk biz.
mesela bir örnek vereyim, bir binary adder yapacaksın ya nor-nand ile, sistem sayıları toplayıp yazsın ama sağdan sola yazsın ki altına bir tane daha adder koyup ikili dört işlem gerçekleştirebilelim istiyoruz diyelim, yani ilk toplamlar mirror image gibi olacak, bu şekilde dili arapça yapıp her bir karakter bir boşlukla başlar bir boşlukla biter diye tanımlayınca hiçbir sorun olmuyordu, zaten hani iki boşluk arasındaki bir kelimeyi karakter olarak tanımlıyoruz ya, orijinal karakterler ölmüş oluyordu..
-----------------------------peki son bi soru; böyle gereksiz bir şeyi basit yoldan yapmak varken niye öyle yaptınız? :|
