folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Metrobus 34G Saatleri



Metrobus 34G Saatleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    http://www.iett.gov.tr/saat/orer.php?hid=Saatler&hatcode=34G 

    dogrumudur hocam bu saatler :S sadece sabah 1-5 arasimi bu hat bilgisi olan var mi

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    evet gece seferleri


    (:
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    ne boktan is anlamadim gitti

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAKMAN
    HAKMAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    BEYLİKDÜZÜ HAREKET AMİRLİĞİ: 0212 853 89 71

    METROBÜS İŞLETME ŞEFLİĞİ: 0212 695 15 95

    sorda kafana takılmasın...


    Ben Mevlana değilim.. Adam ol öyle gel..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    hacı beylikdüzünden söğütlüçeşmeye günün her saati tek akbille götürse milletin cebine kalan parayla istanbulda yaşam kalitesi artar ama incirliden sonraki duraklarda o metrobüslere kimse binemez inenlere dert olur. (gerçi binme inme problemi hep varda)

    gece olunca bu 34G cıkıyo işte yolda kalan 3-5 kişiyi topluyo yarım saatte bir

    kerim tarafından 30/Ara/12 00:44 tarihinde düzenlenmiştir

    (:
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    şu aktarma olayını neden yaparlar anlamam.

    tek yönde hepsi yol alsa bu kadar kalabalıkta olmaz.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    kerim bunu yazdı

    hacı beylikdüzünden söğütlüçeşmeye günün her saati tek akbille götürse milletin cebine kalan parayla istanbulda yaşam kalitesi artar ama incirliden sonraki duraklarda o metrobüslere kimse binemez inenlere dert olur. (gerçi binme inme problemi hep varda)

    gece olunca bu 34G cıkıyo işte yolda kalan 3-5 kişiyi topluyo yarım saatte bir

    akbille ilgisi yok ki bu olayın aktarma yaparken bi daha akbil basılmıyor. neyse o. hatta bazı duraklarda iade makinalarına turnikeden çıkmadan basabiliyorsun ve çok durak gidecek olsan da az durak gitmiş gibi iade alabiliyorsun.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    var tabi var. 2 kat basıyo ama

Toplam Hit: 1105 Toplam Mesaj: 8