Micro Xp
-
MicroXP_Tr.iso 104 mb
ISO'nun MD5'i:
07CC68F2362B4EA008249D36DD79316Cvirtual icin iyi oluyor.
http://www.mediafire.com/download.php?1kzenyokn2n
İşte minik XP'mizin
Özellikleri!
* Windows Klasörü209 MB yer kaplar, iso boyutu da 101 MB'tır! Ultra Lite bir sistemdir.
* Boyutundan büyük iş yaptığına bahse girerim
Programların %99'unu kullanabiliyorsunuz.
* Kurulum sadece 6 dk. sürmektedir.(Biçimlendirmeden sonra)
* XP'nin varsayılan SATA/Ethernet/Ses Sürücülerini İçerir.Yani Normal XP'de internete girebiliyor, ses açabiliyorsanız bunda da yapabilirsiniz.
* Hiç bir Klavye Desteği silinmemiştir.
* MSDN tabanlı orjinal SP3'tür.
* LAN Ağlarına girebilirsiniz! Herhangi bir Explorer penceresinde "Ağ Sürücüsüne Bağlan" deyin ve bağlanın!
* DriverPacks Paketlerini doğrudan kurma özelliği (Masaüstündeki MicroXP klasöründeki Sürücü Kurma Aracı bölümü,Ayrıntılı Bilgi aşağıdadır.)
* Tarayıcı ve Kamera Kullanılabilir.
* Oyunlar için kesinlikle ideal bir sistemdir.Burası ÖNEMLİ!
Lütfen kullanmadan önce MUTLAKA okuyun.
Bu XP İle yapamayacaklarınız:
* Birden Çok Kullanıcı Hesabı Açamazsınız!Neden? : Çünkü Windows yeni kullanıcı açarken ayarları vs. Default User klasöründen kopyalar.
XP'nin doğru çalışması ve yer kazancı açısından Default User klasörü silinmiştir.
Eğer yeni bir kullanıcı açarsanız,Klasik tema bile göremeyeceksiniz.Muhtemelen Administrator hesabı da gidecektir. Sonuç : Yeniden kurarsınız.
Not : Tek kullanıcı olduğundan Hızlı Kullanıcı değiştirme de yoktur.* Güncelleme Yapamazsınız!
SAKIN Güncelleme yapmayı DENEMEYİN!Neden? : Çünkü bu XP hacklenmiş winlogon.exe kullanır.(12 MB boyutundaki silinen OEMBIOS.BIN dosyasını görmeyen winlogon.exedir)
Bazı güncellemeler winlogon.exeyi habersiz değiştirebiliyorlar,böyle bir şey olursa Windows'u açamazsınız.Bu nedenle kaldırılmıştır.* Parola tamamlama/kaydetme yok (Nedeni Okuyun!) Neden? : Bu özellik sadece IE ve Outlook Express için geçerlidir, onlar da silindi. Firefox,Opera vs.de kullanabiliyorsunuz. * CD-ROM Otomatik Açılmaz (AutoPlay yok) * Akıllı Kart bulma yok * Kesintisiz Güç Kaynağı (UPS) yok * Zamanlanmış görevler yok * Uzak Masaüstü yok * Tema Yok -
Xp kullananmı kaldı..
Temaları Geri Getirmek için,aşağıdaki dosyayı indirin ve içindeki exeyi çalıştırın ve sistemi yeniden başlatır.
Ayrıca XP teması da yüklenecektir.Aşağısı neresi :)
-
bunu ben virtualde kullaniyorum.o kadarda inceleme 100 mb xp
-
HoLyCat bunu yazdı
Xp kullananmı kaldı..
Temaları Geri Getirmek için,aşağıdaki dosyayı indirin ve içindeki exeyi çalıştırın ve sistemi yeniden başlatır.
Ayrıca XP teması da yüklenecektir.Aşağısı neresi :)
sen kullanma zaten.kullanan vardır belki
-
manfolder bunu yazdıHoLyCat bunu yazdı
Xp kullananmı kaldı..
Temaları Geri Getirmek için,aşağıdaki dosyayı indirin ve içindeki exeyi çalıştırın ve sistemi yeniden başlatır.
Ayrıca XP teması da yüklenecektir.Aşağısı neresi :)
sen kullanma zaten.kullanan vardır belki
adam haklı vardır kullanan. işe yarar
-
İşe Yaramaz mı ya Aptal Pc lik Tam :)
-
___
-
en kötü açarsınız virtualbox'da kullanırsınız yani ne var :)
yalnız eksik fontlar yüzünden bazı programların penceresi ve yazı boyutu gereğinden fazla büyük oluyor.
belirteyim dedim.
