Micro Xp

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    MicroXP_Tr.iso 104 mb

    ISO'nun MD5'i:
    07CC68F2362B4EA008249D36DD79316C

    virtual icin iyi oluyor.

    http://www.mediafire.com/download.php?1kzenyokn2n

    İşte minik XP'mizin Özellikleri!

    * Windows Klasörü 209 MB yer kaplar, iso boyutu da 101 MB'tır! Ultra Lite bir sistemdir.
    * Boyutundan büyük iş yaptığına bahse girerim :friends: Programların %99'unu kullanabiliyorsunuz.
    * Kurulum sadece 6 dk. sürmektedir.(Biçimlendirmeden sonra)
    * XP'nin varsayılan SATA/Ethernet/Ses Sürücülerini İçerir.Yani Normal XP'de internete girebiliyor, ses açabiliyorsanız bunda da yapabilirsiniz.
    * Hiç bir Klavye Desteği silinmemiştir.
    * MSDN tabanlı orjinal SP3'tür.
    * LAN Ağlarına girebilirsiniz! Herhangi bir Explorer penceresinde "Ağ Sürücüsüne Bağlan" deyin ve bağlanın!
    * DriverPacks Paketlerini doğrudan kurma özelliği (Masaüstündeki MicroXP klasöründeki Sürücü Kurma Aracı bölümü,Ayrıntılı Bilgi aşağıdadır.)
    * Tarayıcı ve Kamera Kullanılabilir.
    * Oyunlar için kesinlikle ideal bir sistemdir.

     

    Burası ÖNEMLİ!
    Lütfen kullanmadan önce MUTLAKA okuyun.
    Bu XP İle yapamayacaklarınız:

    * Birden Çok Kullanıcı Hesabı Açamazsınız!
    Neden? : Çünkü Windows yeni kullanıcı açarken ayarları vs. Default User klasöründen kopyalar.
    XP'nin doğru çalışması ve yer kazancı açısından Default User klasörü silinmiştir.
    Eğer yeni bir kullanıcı açarsanız,Klasik tema bile göremeyeceksiniz.Muhtemelen Administrator hesabı da gidecektir. Sonuç : Yeniden kurarsınız.
    Not : Tek kullanıcı olduğundan Hızlı Kullanıcı değiştirme de yoktur.

    * Güncelleme Yapamazsınız!
    SAKIN Güncelleme yapmayı DENEMEYİN!

    Neden? : Çünkü bu XP hacklenmiş winlogon.exe kullanır.(12 MB boyutundaki silinen OEMBIOS.BIN dosyasını görmeyen winlogon.exedir)
    Bazı güncellemeler winlogon.exeyi habersiz değiştirebiliyorlar,böyle bir şey olursa Windows'u açamazsınız.Bu nedenle kaldırılmıştır.

    * Parola tamamlama/kaydetme yok (Nedeni Okuyun!)
    Neden? : Bu özellik sadece IE ve Outlook Express için geçerlidir, onlar da silindi.
    Firefox,Opera vs.de kullanabiliyorsunuz.

    * CD-ROM Otomatik Açılmaz (AutoPlay yok)

    * Akıllı Kart bulma yok

    * Kesintisiz Güç Kaynağı (UPS) yok

    * Zamanlanmış görevler yok

    * Uzak Masaüstü yok

    * Tema Yok


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Xp kullananmı kaldı..

     

     

    Temaları Geri Getirmek için,aşağıdaki dosyayı indirin ve içindeki exeyi çalıştırın ve sistemi yeniden başlatır.
    Ayrıca XP teması da yüklenecektir.

     

    Aşağısı neresi :)


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    bunu ben virtualde kullaniyorum.o kadarda inceleme 100 mb xp


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı

    Xp kullananmı kaldı..

     

     

    Temaları Geri Getirmek için,aşağıdaki dosyayı indirin ve içindeki exeyi çalıştırın ve sistemi yeniden başlatır.
    Ayrıca XP teması da yüklenecektir.

     

    Aşağısı neresi :)

    sen kullanma zaten.kullanan vardır belki


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek
    manfolder bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı

    Xp kullananmı kaldı..

     

     

    Temaları Geri Getirmek için,aşağıdaki dosyayı indirin ve içindeki exeyi çalıştırın ve sistemi yeniden başlatır.
    Ayrıca XP teması da yüklenecektir.

     

    Aşağısı neresi :)

    sen kullanma zaten.kullanan vardır belki

    adam haklı vardır kullanan. işe yarar


    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shuqufe
    Shuqufe's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    İşe Yaramaz mı ya Aptal Pc lik Tam :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    ___


    İmza YOK !!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    en kötü açarsınız virtualbox'da kullanırsınız yani ne var :)

    yalnız eksik fontlar yüzünden bazı programların penceresi ve yazı boyutu gereğinden fazla büyük oluyor.

    belirteyim dedim.

Toplam Hit: 1994 Toplam Mesaj: 8