Microsof Yönetim Konsolu
-
iyi günler arkadaşalr ya bn aygıt yöneticisine giremiorum yanlış yüklediğinden dolayı yada kayıt defterinin bozulduğu için mmc başlatıldımı böle bişiler dior napıcam
-
başlık bitirdi beni hocam :) findowsu baştan kur sen
-
bir başlıga bakıyorum bir konuya bakıyorum hayret ediyorum :DD hoca arkadaşın dedigi gibi ya windows kur yada
cdyle acıp windowsu onar
Toplam Hit: 1493 Toplam Mesaj: 3
