folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Microsoft Destek Birimi Ve Yaşadıklarım



Microsoft Destek Birimi Ve Yaşadıklarım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Olumsuz bir konu değil öncelikle onu söyleyeyim. Hatta beni oldukça şaşırttılar.

    MICROSOFT Sculpt Ergonomic Desktop ürünün geçemn yıl çok ucuz olarak aldım. Neyse çok memnunum falan geçen hafta USB dongledan kaynaklanan bağlantı kopmaları gibi problemler yaşadım şimdi hiç çalışmıyor. İnternetten baktım ne yapabilirim diye tüm forum sözlük ve microsoft sitesinde aldığınız yer ile görüşün yazıyordu. Faturada yazan telefonu açtım tabi bildiğimiz Türk esnafı biz bilmiyoruz falan filan dediler. Bende lakayıt ve gevşek davranışlarından dolayı bir güzel sıçtım çanaklarına kapattım. Sonra özür dilediler biz araştıralım arayacağız dediler halen arayacaklar.

     

    SONRA.....

    Microsoft deteği bir arayayım dedim. Benden bir takım belgeleri ve aletin parçalarına kadar resimlerini istediler. ABD ofisinden 2 gündür 4 defa konuştuk ve bana attıkları maili aşağıda veriyorum. Sanırım komple yenisini gönderiyorlar.

     

    Bir bakın bakalım ben mi yanlış anlıyorum yoksa bana yenisini mi gönderiyorlar :D

    Dear Tahir,
    
    Thank you for your e-mail.
    
     We can confirm that we have placed the following order:
    
     Product: Wrlss Sculpt Ergonomic Dsktp USB Port Turkish Hdwr
     Order Number: 0104759408
     SKU: L5V-00016
    
     The product is in stock. We will contact you with the tracking number in 2 working days.
    
     If you have any further questions please get in touch with us and we will be happy to assist you in any way we can.
    
     Thank you for contacting Microsoft Direct Services.
    
    Kind regards.
    Alec Nyiri

     


    "bea"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    microsoft çevre birimleri desteğinde çok iyi hocam bende usb dongle için görüşmüştüm , adamlar 0 klavye mouse set göndermişlerdi , geçmiş olsun.


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    microsoft ve logitech direk ürün değişimi yapar sizi uğraştırmaz.

    microsoft un yazılımları ne kadar problemli ise donanım desteği bir o kadar iyi.

    sana 2 güne yenisini yollayacaklarmış stokta varmış

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    microsoft ve logitech direk ürün değişimi yapar sizi uğraştırmaz.

    microsoft un yazılımları ne kadar problemli ise donanım desteği bir o kadar iyi.

    sana 2 güne yenisini yollayacaklarmış stokta varmış

     nereden gönderecekelr acaba? e benden bozuk ürünü istemediler bu arada. 


    "bea"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Güncelleme;

    yeni mail şöyle

    La gümrük ücreti çıkartabilirler mi bana?

     

     

    Dear Tahir,
    
    
    
    Thank for your patience.
    
     This email about your order:
    
     Order Number: 0104759408
     Product name: Sculpt Ergonomic Dsktp USB Port Turkish Hdwr
    
     The order was shipped and now it is trackable online on  www.dhl.com website with: 00340407524802884546
    
     The estimated delivery time is 3 business days after the items have been dispatched.As your product price is higher 30 EUR it can be subject to customs clearance.
    
     The DHL customer service in Turkey can be reached on either the following numbers:  +904440040,  +904440041
    
     If you have any further questions please do not hesitate to contact us.
    
     Thank you for your interest in Microsoft products.
    
    Kind regards.
    Alec Nyiri

     


    "bea"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DracuLax
    DracuLax's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2015
    Erkek
    ExpirE bunu yazdı

    Güncelleme;

    yeni mail şöyle

    La gümrük ücreti çıkartabilirler mi bana?

     

     

    Dear Tahir,
    
    
    
    Thank for your patience.
    
     This email about your order:
    
     Order Number: 0104759408
     Product name: Sculpt Ergonomic Dsktp USB Port Turkish Hdwr
    
     The order was shipped and now it is trackable online on  www.dhl.com website with: 00340407524802884546
    
     The estimated delivery time is 3 business days after the items have been dispatched.As your product price is higher 30 EUR it can be subject to customs clearance.
    
     The DHL customer service in Turkey can be reached on either the following numbers:  +904440040,  +904440041
    
     If you have any further questions please do not hesitate to contact us.
    
     Thank you for your interest in Microsoft products.
    
    Kind regards.
    Alec Nyiri

     

     

    Sabrınız için teşekkürler.

      Siparişinizle ilgili bu e-posta:

      Sipariş Numarası: 0104759408
      Ürün adı: ergonomik dsktp usb portu türk hdwr

      Sipariş sevk edildi ve şu anda çevrimiçi olarak izlenebilir: www.dhl.com web sitesinde: 00340407524802884546

      Tahmini teslim süresi, eşyalar gönderildikten 3 iş günü sonradır. Ürün fiyatınız 30 EUR'dan fazla ise, gümrük işlemlerine tabi olabilir.

      Türkiye'deki DHL müşteri hizmetlerine şu numaralardan herhangi biri ile ulaşılabilir: +904440040, +904440041

      Başka sorunuz varsa lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

      Microsoft ürünlerine gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

     

    DracuLax tarafından 17/Eyl/19 14:37 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    https://www.amazon.com/Microsoft-Natural-Ergonomic-Keyboard-Business/dp/B004SUIM4E

    bende bundan almıştım amazon üzerinden garantisininde olmayacağını biliyorum

    bozuldu(benim hatam) sırf nerede yaptırabilirim diye aradım neyse ilk önce amazon ile görüşün dediler amazon sanki bizim yapabileceğimiz bişey yok üretici ile görüşün dedi

    görüşmelerden sonra yeni klavye gönderdiler ingiltereden 

    birde o konuşmalardan şöyle bir cümle hatırlı microsoft türkiye olarak biz donanım-çevrebirimleri satışı yapmıyoruz sadece yazılım satışı yapıyoruz

    wert tarafından 18/Eyl/19 09:32 tarihinde düzenlenmiştir

    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    hocam ürünün gelmiş :)

     

    Arrived at Sort Facility ISTANBUL - TURKEY ISTANBUL - TURKEY 10:15

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. #AnalistŞart
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Guncelleme hocalar adamlar gumruk vergısıne kadar odemısler bugun aldım :=)


    "bea"
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Donanım üreticisi firmalar genelde öyle ufak tefek sorunların hesabını yapmaz. Uluslararası kargoyla direk sıfırını gönderiyor. Ancak bizim Türkler bunu suistimal yaptığı için artık arızalı ürünün kullanılamaz hale getirilmiş kırık fotoğrafını mail ile istiyor firmalar.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
Toplam Hit: 977 Toplam Mesaj: 10
microsoft destek