folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Microsoft Longhorn U İndirmek İsteyenlere!



Microsoft Longhorn U İndirmek İsteyenlere!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek

    64 bitlik işlemciler için işte size windows longhorn DVD-ISO. 1.4 mb boyutunda winrar ile açtığınız zaman 1.3 GB oluyor yaparmı yapar microsoft yada hangi X bonkör kardeşimiz.


    Yaff bende baktım kurmadım amma hakketen ole yafff.İnanamadım yaf .


    www.karizmadek.com/windowslonghorn.rar


    Kaynak: (webcakali )


    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    Onu sıkıştıran MS değiL korsancı amcaLarın :D

    İmzalamazsam ne olcak?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arahman
    arahman's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    bende indirdiydim bunu baya olyo ama çalışmıyo :( bu çalışıyomuki bende ilk indirirken baktım ana dedim 1.4 mb nasıl yapmışlar die başlangıç autorun penceresi açılmıyo felan

    Life's been getting harder, but I'm hanging in there
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuzgaR
    RuzgaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    tam donanım longhorn ısletım sıstemı


    bunu kursak a.q xp yı kaldıracak mı sımdı...


    annamadım...


    ustadlar???


    Aşk,Tanrı"nın Nefesini Hissetmektir!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    1,4 mb windows olmaz. elemanın teki. windows klasorlarinin aynılarını oluşturmuş. sonra dll exe vs.. bunlaırn hepsini boşluk ile doldurmuş. yani sıkışınca 1,4mb oluyor ama açınca hayvani yer kaplıyor.

    ftw
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuzgaR
    RuzgaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    yanı kursak sonuc ne olur kurar mı ve bu ısletım sıstemı longhorun aynısını mı kuracak

    Aşk,Tanrı"nın Nefesini Hissetmektir!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    içi boş dosya be güzel kardeşim boooooooş fake yani sahte.

    ftw
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arahman
    arahman's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    tagext bunu yazdı:


    1,4 mb windows olmaz. elemanın teki. windows klasorlarinin aynılarını oluşturmuş. sonra dll exe vs.. bunlaırn hepsini boşluk ile doldurmuş. yani sıkışınca 1,4mb oluyor ama açınca hayvani yer kaplıyor.


    tagext hajı doğru söylüyo 1 ay önce bende baktım 1.4 mb ana dedim ne güzel baktım olyo ama baktım autorun felan açılmıyo fake dediği gibi.Gidin alın bi longhorn beta2 kurun baya güzel dvdsi var bende güzel

    Life's been getting harder, but I'm hanging in there
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek

    Nasıl olmas bir deneyin bea !


     


    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    crystalxp.net'ten bi bakın ama o sadece tema :)
Toplam Hit: 1777 Toplam Mesaj: 10