

Microsoft Outlook 2007 POP3 - SMTP Ayarları Hakkında
-
Arkadaşlar hali hazırda çalıştığım kurumun mail adresini outlook 2007 de kullanıyordum, taaki 1 hafta öncesine kadar.
1 haftadır e-posta gönderemiyorum, anladığım kadarı ile sorun SMTP numarasında.
E-posta alıyorum, ama gönderemiyorum, bir kaç SMTP nosu denedim ama olmadı.
Önceki POP3 = 110 SMTP = 80'di,
Sürekli değişen, POP3 + SMTP numaraları nerden takip edebiliriz,
Tşk.ler
-
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar hali hazırda çalıştığım kurumun mail adresini outlook 2007 de kullanıyordum, taaki 1 hafta öncesine kadar.
1 haftadır e-posta gönderemiyorum, anladığım kadarı ile sorun SMTP numarasında.
E-posta alıyorum, ama gönderemiyorum, bir kaç SMTP nosu denedim ama olmadı.
Önceki POP3 = 110 SMTP = 80'di,
Sürekli değişen, POP3 + SMTP numaraları nerden takip edebiliriz,
Tşk.ler
-----------------------------sanırım yanılıyorsun, smtp numarası 80 olamaz,
standardı 25'dir, 465 veya 587 kullanılabilir
ttnet'in 25 numaralı portu kullanmama talimatı üzerine kullanılmaya başlanan numara 587, çalıştığın yer özel bir port belirtmediği sürece bunlardan biri kullanılır.
not: ssl durumuna dikkat et. doğru port numarasını kullanıyor olabilir, ama ssl ayarını yanlış yapmış olabilirsin. kurumundan bilgi talep et, ssl/tls kullanılıp kullanılmadığını öğren, ayarı ona göre yap.