folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Microsoft Outlook 2007 POP3 - SMTP Ayarları Hakkında



Microsoft Outlook 2007 POP3 - SMTP Ayarları Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Arkadaşlar hali hazırda çalıştığım kurumun mail adresini outlook 2007 de kullanıyordum, taaki 1 hafta öncesine kadar.

    1 haftadır e-posta gönderemiyorum, anladığım kadarı ile sorun SMTP numarasında.

    E-posta alıyorum, ama gönderemiyorum, bir kaç SMTP nosu denedim ama olmadı.

    Önceki POP3 = 110 SMTP = 80'di,

    Sürekli değişen, POP3 + SMTP numaraları nerden takip edebiliriz,

    Tşk.ler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar hali hazırda çalıştığım kurumun mail adresini outlook 2007 de kullanıyordum, taaki 1 hafta öncesine kadar.

    1 haftadır e-posta gönderemiyorum, anladığım kadarı ile sorun SMTP numarasında.

    E-posta alıyorum, ama gönderemiyorum, bir kaç SMTP nosu denedim ama olmadı.

    Önceki POP3 = 110 SMTP = 80'di,

    Sürekli değişen, POP3 + SMTP numaraları nerden takip edebiliriz,

    Tşk.ler


    -----------------------------

    sanırım yanılıyorsun, smtp numarası 80 olamaz,

    standardı 25'dir, 465 veya 587 kullanılabilir

    ttnet'in 25 numaralı portu kullanmama talimatı üzerine kullanılmaya başlanan numara 587, çalıştığın yer özel bir port belirtmediği sürece bunlardan biri kullanılır.

    not: ssl durumuna dikkat et. doğru port numarasını kullanıyor olabilir, ama ssl ayarını yanlış yapmış olabilirsin. kurumundan bilgi talep et, ssl/tls kullanılıp kullanılmadığını öğren, ayarı ona göre yap.


    Twitter: @CanKirca
Toplam Hit: 2285 Toplam Mesaj: 2