

Microsoft Sertifikaları Hakkında Bilgi Almak İstiyorum
-
Merhaba arkadaşlar,
şimdi olayım şu; öncelikle 70-640 642 646 sınavlarına gircem. konulara falan çalıştım ama sınav sorularınada çalışayım dedim. examcollections dan indirdim soruları yalnız 468 adet soru var bnim bu kadar soruyu ezberleyip sınava girmem imkansız. sanırım soru kitapçığı falkan var sanırm 9 10 adet exam var çünkü, sınava giren arkaşlar bu işi nasıl hallettiniz ya -
ohaa kimse almadımı la burda
-
sınava girmedim ama niyetlenmiştim.. her zamanki gibi araya bi şeyler girmişti neyse araştığım kadarıyla şöyle hocam,
o soruları ezberliyorsun ve sınava öyle giriyorsun, soruları indirirken yüzdelik dilimine bak. yani orada yazar %90 ı benziyordu ya da
%70 i benziyordu gibi. millet o şekilde en yüksek benzeme oranı olan sınav sorularını indiriyor sonra ezberleyip giriyor sınava..
soruları tamamen ezberlemeni beklemiyorlar zaten kimse, sadece soru ve doğru cevap arasında bağlantı kur..
-
o ezberleme olayı eskide kaldı diye biliyorum artık soru sayısını arttırıp şıkları 1 kelime farkla koyuyolar ezberi engellemek için ellerinden geleni yapmaya başladılar birçok yazılıma güncelleme geldi sorularda degişir gibime geliyo ama hadi hayırlısı
-
boşa masraf hocam, bi boka yaradığı yok.
-
TeRRoR bunu yazdı
boşa masraf hocam, bi boka yaradığı yok.
al bendede o kadar.
-
janni bunu yazdıTeRRoR bunu yazdı
boşa masraf hocam, bi boka yaradığı yok.
al bendede o kadar.
http://kariyer.net/website/isarama/index.aspx?keyword=mcse
@metalkolik is ilani sitelerinde arat alicagin sertifikalari bence, ayrica bencede cok takmiyolar artik, eski popularitesini yitirdi
-
ipTelefon bunu yazdıjanni bunu yazdıTeRRoR bunu yazdı
boşa masraf hocam, bi boka yaradığı yok.
al bendede o kadar.
http://kariyer.net/website/isarama/index.aspx?keyword=mcse
@metalkolik is ilani sitelerinde arat alicagin sertifikalari bence, ayrica bencede cok takmiyolar artik, eski popularitesini yitirdi
microsoft partner kurumlar sertifikalı adam almak istiyorlar çünkü partnerlik gereği belirli sayıda sertifikalı eleman çalıştırmaları gerekiyor.
ama sertifika almak akla kara olmadığı için işe girdikten sonra sınav parasını şirket vererek sana sertifika aldırıyor.
Bilgisayar işletmenliği sertifikası düzeyine indir artık.
-
TeRRoR bunu yazdıipTelefon bunu yazdıjanni bunu yazdıTeRRoR bunu yazdı
boşa masraf hocam, bi boka yaradığı yok.
al bendede o kadar.
http://kariyer.net/website/isarama/index.aspx?keyword=mcse
@metalkolik is ilani sitelerinde arat alicagin sertifikalari bence, ayrica bencede cok takmiyolar artik, eski popularitesini yitirdi
microsoft partner kurumlar sertifikalı adam almak istiyorlar çünkü partnerlik gereği belirli sayıda sertifikalı eleman çalıştırmaları gerekiyor.
ama sertifika almak akla kara olmadığı için işe girdikten sonra sınav parasını şirket vererek sana sertifika aldırıyor.
Bilgisayar işletmenliği sertifikası düzeyine indir artık.
bide ilanlarin bi kacina goz gezdirdim tecrube ve diploma istiyolar sadece sertifika yeterli degil gibi
-
Sorular geçmişler ve benzerleri dahil o 500 lük havuzu oluşturur.
ExamCollectionda indirdiğin dumpun altındaki yorumlardan şu anda hangi dumpun geçerli olduğunu görebilirsin.
500 soruda ezberlenir, içerisinden gelecek çünkü.
Visual Cert Exam Suite'i ya satın al, ya cracklisini bul, (20 lira zaten ben uzun zaman önce aldım) Editörünü aç, dumpu editöre at ve printerdan cıkart, sonra ezberle.
Ama Microsoft sertifikası bi boka yaramıyor artık
-
renegadealien bunu yazdı
Sorular geçmişler ve benzerleri dahil o 500 lük havuzu oluşturur.
ExamCollectionda indirdiğin dumpun altındaki yorumlardan şu anda hangi dumpun geçerli olduğunu görebilirsin.
500 soruda ezberlenir, içerisinden gelecek çünkü.
Visual Cert Exam Suite'i ya satın al, ya cracklisini bul, (20 lira zaten ben uzun zaman önce aldım) Editörünü aç, dumpu editöre at ve printerdan cıkart, sonra ezberle.
Ama Microsoft sertifikası bi boka yaramıyor artık
dumpları indirip o programı satın aldım hocam, ezberim çok iyi olmadığı için tırsıyorum.
Ayrıca bi boka yaramadını bnde biliorum da bazı iş ilanlarında tercih sebebidir yazıyor. bnde zaten sırf etiket olsun diye almak istiyorum.