

Microsoft Ürünlerini Lisanslı Ya Da Lisanssız Kullananlar Okusun
-
Forumda bazı arkadaşlar ne olursa olsun 3-5 ytl ye korsanını temin ediyorum kullanıyorum diyor. Ama buda zaten onların istedikleri bi şey...
http://www.cagataycebi.com/freedom/eula_facts.html
-
tartışıldı sanıyorum :)
Toplam Hit: 1513 Toplam Mesaj: 2