

Microsoft Webcamp İstanbul'da Gerçekleşiyor! - 'Eğitim Yarın'
-
Microsoft demişki;
--------------------------------------------------------------
Yeni Web teknolojileri ile kampa girmeye hazır mısınız?
Microsoft WebCamp serisinin bu ayağında Microsoft Regional Director ve Silverlight MVP Daron Yöndem eşliğinde HTML5 ve Internet Explorer 9 ile Web uygulamaları geliştirirken; jQuery, oData ve ASP.NET MVC 3 Razor syntax’ının da detaylarına doğru keyifli bir yolculuk yapacağız.
Kampa bilgisayarınızla gelmeyi unutmayın, yüklemelerimizi de hep beraber yapacağız!
Lab çalışması için lütfen dizüstü bilgisayarınızı yanınızda getiriniz.
Gündem
10:00 – 11:00
HTML5 ve Internet Explorer 9
11:00 – 11:15 Ara
11:15 – 12:15
oData ve Jquery
12:15 – 13:30
Öğle Yemeği
13:30 – 14:30
ASP.NET MVC 3 Razor
14:30 – 14:45
Ara
14:45 – 17:00
Laboratuar Çalışması
------------------------------------------------------------------
İlgili link, https://msevents.microsoft.com/CUI/EventDetail.aspx?EventID=1032487619&Culture=TR-TR
Ben kaydımı yaptırdım şimdi projeleri toparlarsam gelicem büyük ihtimal eğer gelecekler varsa kayıt yaptırdıktan sonra yazsın, tanışalım kaynaşalım..+ eğitim yarın olduğu için mümkün mertebe güncel tutalım ve yayalım..
-
bu aksam da silverlight da ne ola ki etkinligi var 19-21.30 arası..
daron hoca anlatıcak,silverlight a baslayacaklar icin güzel bir eğitim olur -)gitmeye calısacagım bende..
-
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
bu aksam da silverlight da ne ola ki etkinligi var 19-21.30 arası..
daron hoca anlatıcak,silverlight a baslayacaklar icin güzel bir eğitim olur -)gitmeye calısacagım bende..
-----------------------------İmkanı olan saldırsın, Daron hoca 10 numara anlatır.
-
taaa levent'te ya insan üşeniyor :|
yarın için gelmeye çalışcam ama pek gelebilcem gibi gözükmüyor.
gidebilcek olanlar kaçırmasın
-
leventte tam nerede? 18 den sonra ise bende gelirim :)
edit: tamam buldum kayıt oldum. akşam gelecek olanlar varsa gorusuruz orada :)
-
korsan yazılımla gidip rezil olmayın hocalar :D