folder Tahribat.com Forumları
linefolder Html - CSS - XML - JavaScript - Ajax
linefolder Microsoft Webcamp İstanbul'da Gerçekleşiyor! - 'Eğitim Yarın'



Microsoft Webcamp İstanbul'da Gerçekleşiyor! - 'Eğitim Yarın'

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TxT
    TxT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Microsoft demişki; 

    --------------------------------------------------------------

    Yeni Web teknolojileri ile kampa girmeye hazır mısınız?

    Microsoft WebCamp serisinin bu ayağında Microsoft Regional Director ve Silverlight MVP Daron Yöndem eşliğinde HTML5 ve Internet Explorer 9 ile Web uygulamaları geliştirirken; jQuery, oData ve ASP.NET MVC 3 Razor syntax’ının da detaylarına doğru keyifli bir yolculuk yapacağız.

    Kampa bilgisayarınızla gelmeyi unutmayın, yüklemelerimizi de hep beraber yapacağız!

     


    Lab çalışması için lütfen dizüstü bilgisayarınızı yanınızda getiriniz. 

     

    Gündem

    10:00 – 11:00

    HTML5 ve Internet Explorer 9

    11:00 – 11:15

    Ara

    11:15 – 12:15

    oData ve Jquery

    12:15 – 13:30

    Öğle Yemeği

    13:30 – 14:30

    ASP.NET MVC 3 Razor

    14:30 – 14:45

    Ara

    14:45 – 17:00

    Laboratuar Çalışması

    ------------------------------------------------------------------

    İlgili link, https://msevents.microsoft.com/CUI/EventDetail.aspx?EventID=1032487619&Culture=TR-TR   

    Ben kaydımı yaptırdım şimdi projeleri toparlarsam gelicem büyük ihtimal eğer gelecekler varsa kayıt yaptırdıktan sonra yazsın, tanışalım kaynaşalım..

    + eğitim yarın olduğu için mümkün mertebe güncel tutalım ve yayalım.. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    bu aksam da silverlight da ne ola ki etkinligi var 19-21.30 arası..
    daron hoca anlatıcak,silverlight a baslayacaklar icin güzel bir eğitim olur -)

    gitmeye calısacagım bende..


    [22817//kaanabak]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu aksam da silverlight da ne ola ki etkinligi var 19-21.30 arası..
    daron hoca anlatıcak,silverlight a baslayacaklar icin güzel bir eğitim olur -)

    gitmeye calısacagım bende..


    -----------------------------

    İmkanı olan saldırsın, Daron hoca 10 numara anlatır.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    taaa levent'te ya insan üşeniyor :|

    yarın için gelmeye çalışcam ama pek gelebilcem gibi gözükmüyor.

    gidebilcek olanlar kaçırmasın

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    leventte tam nerede? 18 den sonra ise bende gelirim :)

    edit: tamam buldum kayıt oldum. akşam gelecek olanlar varsa gorusuruz orada :)


    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    korsan yazılımla gidip rezil olmayın hocalar :D


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
Toplam Hit: 1252 Toplam Mesaj: 6