Microsoft Wireless Keyboard-Mouse 700 V2 Xp Driver
-
microsoft wireless keyboard-mouse 700 v2 xp driver
merhaba arkadaşlar işyerinde bunu buldum sadece mouse ve vericisini aldım eve getirdim
şimdi kullanamıyorum sanırım driver gerekiyor ama internette bulamadım elinizde varsa veya yardımcı olursanız teşekkür ederim
pilini taktım ışık yanıyor normal, ama vericisi usb ye bağladım bir belirti yok dediğim gibi sanırım driver gerekiyor
saygılar.
-
farenin ve usb vericisinin üzerindeki düğmeye aynı anda 2-3 sn basılı tut ve bırak.
-
yok hacı denedim onu olmuyor :S
-
bios tan felan ayarı yok dmi o ayar klavye içindi sadece ?
-
çok ilginç ama usb1 den çalıştı şimdi :S ne farkı varki dierleriyle 1. usb nin :S
edit: şimdi usb2 den de çalıştı salak yemin ediyorum valla gerizekalı bu makina
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
çok ilginç ama usb1 den çalıştı şimdi :S ne farkı varki dierleriyle 1. usb nin :S
edit: şimdi usb2 den de çalıştı salak yemin ediyorum valla gerizekalı bu makina
-----------------------------:)) pc ile çok fazla yüz göz olma heleki arada duygusal bir bağ sakın kurma :)
-
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
çok ilginç ama usb1 den çalıştı şimdi :S ne farkı varki dierleriyle 1. usb nin :S
edit: şimdi usb2 den de çalıştı salak yemin ediyorum valla gerizekalı bu makina
-----------------------------:)) pc ile çok fazla yüz göz olma heleki arada duygusal bir bağ sakın kurma :)
-----------------------------yok vala 9 senelik meret 2-3 parça değiştirdim ama mesela anakart 9 senelik banamısın demiyo arada böyle küçük salaklıklar yapar ama severim zamanında iyi almışız 9 sene sonra bile idare ediyor beni oyun zaten oynamam
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
çok ilginç ama usb1 den çalıştı şimdi :S ne farkı varki dierleriyle 1. usb nin :S
edit: şimdi usb2 den de çalıştı salak yemin ediyorum valla gerizekalı bu makina
-----------------------------:)) pc ile çok fazla yüz göz olma heleki arada duygusal bir bağ sakın kurma :)
-----------------------------yok vala 9 senelik meret 2-3 parça değiştirdim ama mesela anakart 9 senelik banamısın demiyo arada böyle küçük salaklıklar yapar ama severim zamanında iyi almışız 9 sene sonra bile idare ediyor beni oyun zaten oynamam
-----------------------------9 sene! Maşallah hoca sizin ki büyük aşkmış :))
