

Microsoft'un Sitesine Giremeyorum Acil Yardım
-
Beyler başlıkta dediğim gibi kopya Xp kullanıyorum internet üzerinden orjinal gösteriyorum fakat microsoft'un sitesine girdiğimde
sayfa görüntülenemiyor ve hiçbir güncelleme yapamıyorum acil yardım sizce sorun ne olabilir?
Daha yeni format yedi bilgisayar gene aynı değişen bişiy yok
-
orjinal yazılım edininiz. ABD yasalarına göre yargılana bilirsiniz
Microsoft
xp ise şimdi denedim alıyo no problem
-
orjinal sp3 kullanabilirsin
Toplam Hit: 868 Toplam Mesaj: 3