folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Microsoft'un Sitesine Giremeyorum Acil Yardım



Microsoft'un Sitesine Giremeyorum Acil Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    -_HaWk_-
    -_HaWk_-'s avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2009
    Erkek

    Beyler başlıkta dediğim gibi kopya Xp kullanıyorum internet üzerinden orjinal gösteriyorum fakat microsoft'un sitesine girdiğimde

    sayfa görüntülenemiyor ve hiçbir güncelleme yapamıyorum acil yardım sizce sorun ne olabilir?

    Daha yeni format yedi bilgisayar gene aynı değişen bişiy yok


    En büyük farkım bu dünyadaki hayatım...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    orjinal yazılım edininiz. ABD yasalarına göre yargılana bilirsiniz

    Microsoft

     

    xp ise şimdi denedim alıyo no problem


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caner1365
    caner1365's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    orjinal sp3 kullanabilirsin


    just keep them close, keep praying, just keep waiting..
Toplam Hit: 868 Toplam Mesaj: 3