folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Midtown Madness2 / Download Link Lazım..



Midtown Madness2 / Download Link Lazım..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahin
    Sahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2005
    Erkek
    beyler midtown madness2 die bi oyun vardıı ya onun full download ı lazım bi el atsanız ya :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahin
    Sahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2005
    Erkek
    çok saoll ya valla  :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PowerfuL
    PowerfuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    ne demek hoca hayrını gör. :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahin
    Sahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2005
    Erkek

    hoca indirdim partları çıkardım yannız içinde setup dosyası çıkmadı

    mm2.bin

    mm2.cue var

    yüklemesi nası olcak ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Daemon toolsla sanal sürücüde açacaksın.

    λ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    keshkesh
    keshkesh's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    Sahin bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca indirdim partları çıkardım yannız içinde setup dosyası çıkmadı

    mm2.bin

    mm2.cue var

    yüklemesi nası olcak ?


    -----------------------------
    bunları cd ye yazman gerek, cue dosyasını....

    daha sonra cd içeriğini görebilirsin.... sanal cd ye de yazdırabilirsin...


    ...:::It Is BeGiNNiNG oF ThE eNd:::...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahin
    Sahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2005
    Erkek
    hoca direk bunları microsoft un yazma yernden yazsam sorun olmaz dimi direk bırakıcam dosyaları yaz dicem olcak bitcek
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    keshkesh
    keshkesh's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Sahin bunu yazdı:
    -----------------------------
    hoca direk bunları microsoft un yazma yernden yazsam sorun olmaz dimi direk bırakıcam dosyaları yaz dicem olcak bitcek
    -----------------------------
    hayır o şekilde yazdırırsan yine aynı şekilde görürsün, bunun için nero yada clone cd gibi bir programı kullanacaksın,

    yada daemon tools / alchol %120 gibi sanal cd programını kullanacaksın


    ...:::It Is BeGiNNiNG oF ThE eNd:::...
Toplam Hit: 1103 Toplam Mesaj: 9