Mimarlar Ve KPSS Nasıl Oluyor?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    Arkadaşlar şu anda kayıtları devam esen KPSS ye mimarlar girebiliyor mu? Yada hangi oturuma gireceğim nasıl olacak bU iş bilen var mı


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LeveragEffect
    LeveragEffect's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    Girebiiyosun. Çarşambaya kadar git başvur bi sınav kayıt merkezinden. İlk oturuma katılıcam de. Genel yetenek, genel kültür olan. 80 lira yatırıcan.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LeveragEffect
    LeveragEffect's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    LeveragEffect bunu yazdı

    Girebiliyorsun. Çarşambaya kadar git başvur bi sınav kayıt merkezinden. İlk oturuma katılıcam de. Genel yetenek, genel kültür olan. 80 lira yatırıcan.

    ÇArşamba dahil

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    niRvana_GG
    niRvana_GG's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2012
    Erkek

    yapmayın etmeyin lan . Bi mimar kpss ye niye girer amk :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JCARLOS
    JCARLOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Gırersın kımse bısey demez ama pek ısıne yarar mı bılmem.Cıft seneler dısında gırdıgın KPSS puanıyla merkezı atamalarda yerlesemezsın.Yanı 2014 u beklemen lazım merkezı atamada mımar olarak atanabılmen ıcın(B grubu).Bır de A grubu denılen bır olay var.Uzman yardımcılıgı,muf.yardımcılıgı,denetmen yardımcılıgı vb.Bunların neler oldugunu netten bulabılırsın.Bunların alımı genellıkle kurumun kendı sınavı,KPSS puanı,YDS sınavı,mulakat ve buna benzer krıterlerle yapılır.Bu senekı KPSS ıle bunlara basvurabılırsın.


    Coboller
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek
    JCARLOS bunu yazdı

    Gırersın kımse bısey demez ama pek ısıne yarar mı bılmem.Cıft seneler dısında gırdıgın KPSS puanıyla merkezı atamalarda yerlesemezsın.Yanı 2014 u beklemen lazım merkezı atamada mımar olarak atanabılmen ıcın(B grubu).Bır de A grubu denılen bır olay var.Uzman yardımcılıgı,muf.yardımcılıgı,denetmen yardımcılıgı vb.Bunların neler oldugunu netten bulabılırsın.Bunların alımı genellıkle kurumun kendı sınavı,KPSS puanı,YDS sınavı,mulakat ve buna benzer krıterlerle yapılır.Bu senekı KPSS ıle bunlara basvurabılırsın.

    Yani sen bu sene girme diyorsun. Bi işe yaramaz diyorsun yani :)


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek
    LeveragEffect bunu yazdı

    Girebiiyosun. Çarşambaya kadar git başvur bi sınav kayıt merkezinden. İlk oturuma katılıcam de. Genel yetenek, genel kültür olan. 80 lira yatırıcan.

    sie diyor geciyorum

    mimarlar kpss b grubuna dahildir ve kpss b grubu sadece cift yillarda yapilir.

    bu sene girecegin g.kultur-g.yetenek sinavi harci cumartesi sabah oturumudur ve sadece 40 tl.dir. anca polis olmana yarar baska bir bokuna yaramaz.


    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JCARLOS
    JCARLOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Free_Mans bunu yazdı
    JCARLOS bunu yazdı

    Gırersın kımse bısey demez ama pek ısıne yarar mı bılmem.Cıft seneler dısında gırdıgın KPSS puanıyla merkezı atamalarda yerlesemezsın.Yanı 2014 u beklemen lazım merkezı atamada mımar olarak atanabılmen ıcın(B grubu).Bır de A grubu denılen bır olay var.Uzman yardımcılıgı,muf.yardımcılıgı,denetmen yardımcılıgı vb.Bunların neler oldugunu netten bulabılırsın.Bunların alımı genellıkle kurumun kendı sınavı,KPSS puanı,YDS sınavı,mulakat ve buna benzer krıterlerle yapılır.Bu senekı KPSS ıle bunlara basvurabılırsın.

    Yani sen bu sene girme diyorsun. Bi işe yaramaz diyorsun yani :)

    dedıgım gıbı mımar olarak atanmak ıstıyosan evet yaramaz.ama bılmıyorum takıp ettın mı bu aralar atamalar konusunda farklı davranıslar var.yök teknık ogretmenlerı muhendıs yapacak yakında.muhendısler vergı mufettısı olabılecek vs.neredeyse unıversıtelerde genel bolum dıye bır alan acacak ve herkesı herhangı bır meslege atayacaklar.o aşamaya az kaldı.o yuzden a grubu ıcın belkı sansını deneyebılırsın.bu sana kalmıs.


    Coboller
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    bilirkişilik yetki belgesi alan mimar doluşmuştu bu eylül adliyelere devlete kapak atmak istemeleri normal.

Toplam Hit: 2642 Toplam Mesaj: 9