Mimarlar Ve KPSS Nasıl Oluyor?
-
Arkadaşlar şu anda kayıtları devam esen KPSS ye mimarlar girebiliyor mu? Yada hangi oturuma gireceğim nasıl olacak bU iş bilen var mı
-
Girebiiyosun. Çarşambaya kadar git başvur bi sınav kayıt merkezinden. İlk oturuma katılıcam de. Genel yetenek, genel kültür olan. 80 lira yatırıcan.
-
LeveragEffect bunu yazdı
Girebiliyorsun. Çarşambaya kadar git başvur bi sınav kayıt merkezinden. İlk oturuma katılıcam de. Genel yetenek, genel kültür olan. 80 lira yatırıcan.
ÇArşamba dahil
-
yapmayın etmeyin lan . Bi mimar kpss ye niye girer amk :D
-
Gırersın kımse bısey demez ama pek ısıne yarar mı bılmem.Cıft seneler dısında gırdıgın KPSS puanıyla merkezı atamalarda yerlesemezsın.Yanı 2014 u beklemen lazım merkezı atamada mımar olarak atanabılmen ıcın(B grubu).Bır de A grubu denılen bır olay var.Uzman yardımcılıgı,muf.yardımcılıgı,denetmen yardımcılıgı vb.Bunların neler oldugunu netten bulabılırsın.Bunların alımı genellıkle kurumun kendı sınavı,KPSS puanı,YDS sınavı,mulakat ve buna benzer krıterlerle yapılır.Bu senekı KPSS ıle bunlara basvurabılırsın.
-
JCARLOS bunu yazdı
Gırersın kımse bısey demez ama pek ısıne yarar mı bılmem.Cıft seneler dısında gırdıgın KPSS puanıyla merkezı atamalarda yerlesemezsın.Yanı 2014 u beklemen lazım merkezı atamada mımar olarak atanabılmen ıcın(B grubu).Bır de A grubu denılen bır olay var.Uzman yardımcılıgı,muf.yardımcılıgı,denetmen yardımcılıgı vb.Bunların neler oldugunu netten bulabılırsın.Bunların alımı genellıkle kurumun kendı sınavı,KPSS puanı,YDS sınavı,mulakat ve buna benzer krıterlerle yapılır.Bu senekı KPSS ıle bunlara basvurabılırsın.
Yani sen bu sene girme diyorsun. Bi işe yaramaz diyorsun yani :)
-
LeveragEffect bunu yazdı
Girebiiyosun. Çarşambaya kadar git başvur bi sınav kayıt merkezinden. İlk oturuma katılıcam de. Genel yetenek, genel kültür olan. 80 lira yatırıcan.
sie diyor geciyorum
mimarlar kpss b grubuna dahildir ve kpss b grubu sadece cift yillarda yapilir.
bu sene girecegin g.kultur-g.yetenek sinavi harci cumartesi sabah oturumudur ve sadece 40 tl.dir. anca polis olmana yarar baska bir bokuna yaramaz.
-
Free_Mans bunu yazdıJCARLOS bunu yazdı
Gırersın kımse bısey demez ama pek ısıne yarar mı bılmem.Cıft seneler dısında gırdıgın KPSS puanıyla merkezı atamalarda yerlesemezsın.Yanı 2014 u beklemen lazım merkezı atamada mımar olarak atanabılmen ıcın(B grubu).Bır de A grubu denılen bır olay var.Uzman yardımcılıgı,muf.yardımcılıgı,denetmen yardımcılıgı vb.Bunların neler oldugunu netten bulabılırsın.Bunların alımı genellıkle kurumun kendı sınavı,KPSS puanı,YDS sınavı,mulakat ve buna benzer krıterlerle yapılır.Bu senekı KPSS ıle bunlara basvurabılırsın.
Yani sen bu sene girme diyorsun. Bi işe yaramaz diyorsun yani :)
dedıgım gıbı mımar olarak atanmak ıstıyosan evet yaramaz.ama bılmıyorum takıp ettın mı bu aralar atamalar konusunda farklı davranıslar var.yök teknık ogretmenlerı muhendıs yapacak yakında.muhendısler vergı mufettısı olabılecek vs.neredeyse unıversıtelerde genel bolum dıye bır alan acacak ve herkesı herhangı bır meslege atayacaklar.o aşamaya az kaldı.o yuzden a grubu ıcın belkı sansını deneyebılırsın.bu sana kalmıs.
-
bilirkişilik yetki belgesi alan mimar doluşmuştu bu eylül adliyelere devlete kapak atmak istemeleri normal.
