Mini Laptop Alınırmı (Soru)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolvadinli
    Bolvadinli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    kardeşler işim gereği çok aşırı nete takılamıyorum.

    Akşamları zaman zaman nete girip biraz vakit geçirmek istiyorum.

    MSN, maillerime bakacam ve en fazla word de bi kaç yazı yazacağım.

    Birde bi kaç web sitesi bi gz gezdirecem (video içerikli değil (:  ) 

    Bunun için mini laptopların fiyatlarıda uygun olduğundan almaya değermi sizce?

    Performansını bilen elemanlar varmı? işime yararmı? Yapmak istediklerimi yapabilirmiyim_?

     

    Birde aklıma takılan bir soru var, optik drive yok peki buna format nasıl atıyoruz (:

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heredotcomp
    heredotcomp's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    dediğin işleri yapacaksan mini leptop alınır  bizim arkadaş aldı gayet rahat kullanıyor  cd sürücüsü olarakta harici bi cd okuyucu alacan
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    ben de kullanıyorum "msi wind notebook u100" fiyatı gayet uygun, canavar gibi de çalışıyo maşallah :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    dediğin işlemler için gayet makul aletler

    ama yarın öbürgün bi counter da atayım şunda dersen olmaz :D

    bi de parmakların büyükse biraz problem olur bence :)

    ayrıca dollar 2 tl olmadan biran önce almanı tavsiye ederim :)


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolvadinli
    Bolvadinli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    alp bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben de kullanıyorum "msi wind notebook u100" fiyatı gayet uygun, canavar gibi de çalışıyo maşallah :D
    -----------------------------

     

    Kardeş merak ediyorum, format nasıl atıyorsunuz? harici cd sürücüsüylemi??

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilgekaan
    bilgekaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek

    ben de aldım geçen asus eee serisinden bir mini notebook bi kaç sorum olacak

    win 7 starter kuruluydu aldığımda ve şu an kullanıyorum ama pek beğenmedim kişileştirme gibi özellikleri olmadığından ben bunu xp yaparsam bi sorun olur mu?

    msnde kamera açınca karşı tarafın görüntüsü küçük boyutta gösteriyo aradım bulamadım ben bunu nasıl orta boyutta yapabilirim normal pclerdeki gibi ?

     

     

Toplam Hit: 1636 Toplam Mesaj: 6