Mini Taşlama :)
-
* Müslümanlar devlet işine karışmadığı zaman düşman ne diyor?
- "Din bir afyondur" diyor
* Müslüman devlet işine karıştığı zaman düşman ne diyor?
- "Din irticadır", diyor.
* Müslüman bu saldırya karşı susarsa düşman ne diyor?
- "Korkuttuk", diyor
* Müslüman susmaz da cevap verirse düşman o zaman ne diyor?
- "Müslümanlık çok kaba" diyor.
-Peki bu duruma sen ne diyorsun?
* "Ben ölmüşümde ağlayanım yok" diyorum.
------------------------------------
Kaynak: Mektup Dergisi
-
- "böylede acıtasyonumu yaparım" diyosun?
ağüsfüasdşfgğaüş
-
ewet ertandan yorumsuz sözler :D
-
La şimdi aslında güzel noktalara parmak girmiş...
'Eskiden dini kullanırdı yobazlar şimdi ise laikliği kullanıyor yobazlar'
Bu taşlamada benden...
-
evt doğru demiş. Ayrıca acıtasyon macıtasyonla ne alaka oLanı yazmış işte.
hayvanın da dediği gibi (hayvan:D) :'Eskiden dini kullanırdı yobazlar şimdi ise laikliği kullanıyor yobazlar'
Toplam Hit: 1198 Toplam Mesaj: 5
