folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Minibüslerin Güzergâhı Hakkında. ( Yardım )



Minibüslerin Güzergâhı Hakkında. ( Yardım )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    A noktasından C noktasına giden bir seferimiz var,

    Birde, B noktasından C noktasına giden bir sefer var.

    A noktasından kalkan minibüs ile, B noktasından kalkan ikiside C noktasına gidiyor. 

    Fakat, A ile B nin kesiştiği noktadan sonra, B minibüsçüleri Azrail kesilmiş A noktasının minibüslerinin yolcu almasına izin vermiyor.

    Yasa'da böyle bi hakları olabilir mi ? 

    Şöyle ki, 

    onlar yaklaşık 100 minibüs, A noktasından kalkan 2 tane falan.

    Yani, güzergahlar kesişiyor olsa bile, onların bi artısı olabilir mi ? 


    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    Onlar 100 minibüs olduguna göre yol onlarin hakki.Yasa filan yoktur lakin belediye güzergah verdiği icin yol onlarn hakkidir kalkandere arabasinin derepazarnda yolcu almasi gibi tosun tarafından 03/Ara/12 10:58 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    hacı olay yaratıcaz da, haklı olalım istiyorum :) 

    Yol onların hakkı diye bişey varmı, iki güzergah biyerde kesişiyor o yol üzerinden yolcu alınca yol kesiyorlar.

     bikaç arabayı perte çıkaracağız galiba öyle olcak.

    EnableTurk tarafından 03/Ara/12 11:14 tarihinde düzenlenmiştir

    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Hangi il ilçe hocam ? Varmı öyle götlük s*kerler adamı s*kerler.

    Herkes saat ve sırasına uyduğu sürece yolcu alabilir. 4 senedir üsküdar-dudullu hattında aracımız çalışır bir ara bizim şöfor bu yüzden çok ceza yiyordu minibüsçüler odasından.

     

    bağlı olduğunuz minibüsçüler odasına dilekçeyle durumu anlat bi denetmen koyar o noktaya alayını avlar ;)


    Gel bili bili gates
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    VideoJockey bunu yazdı

    Hangi il ilçe hocam ? Varmı öyle götlük s*kerler adamı s*kerler.

    Herkes saat ve sırasına uyduğu sürece yolcu alabilir. 4 senedir üsküdar-dudullu hattında aracımız çalışır bir ara bizim şöfor bu yüzden çok ceza yiyordu minibüsçüler odasından.

     

    bağlı olduğunuz minibüsçüler odasına dilekçeyle durumu anlat bi denetmen koyar o noktaya alayını avlar ;)

    s.kecekler zaten hocam, beklemedeyiz şuan. :D 


    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    isoT
    isoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2007
    Erkek
    VideoJockey bunu yazdı

    Hangi il ilçe hocam ? Varmı öyle götlük s*kerler adamı s*kerler.

    Herkes saat ve sırasına uyduğu sürece yolcu alabilir. 4 senedir üsküdar-dudullu hattında aracımız çalışır bir ara bizim şöfor bu yüzden çok ceza yiyordu minibüsçüler odasından.

     

    bağlı olduğunuz minibüsçüler odasına dilekçeyle durumu anlat bi denetmen koyar o noktaya alayını avlar ;)

    içerdeki yolcu sayısı ile alakalı bi dilekçe yazsak bişey olur mu hoca ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    isoT bunu yazdı
    VideoJockey bunu yazdı

    Hangi il ilçe hocam ? Varmı öyle götlük s*kerler adamı s*kerler.

    Herkes saat ve sırasına uyduğu sürece yolcu alabilir. 4 senedir üsküdar-dudullu hattında aracımız çalışır bir ara bizim şöfor bu yüzden çok ceza yiyordu minibüsçüler odasından.

     

    bağlı olduğunuz minibüsçüler odasına dilekçeyle durumu anlat bi denetmen koyar o noktaya alayını avlar ;)

    içerdeki yolcu sayısı ile alakalı bi dilekçe yazsak bişey olur mu hoca ?

    Ne yazık ki hocam ona minibüscüler odası birşey yapamıyor. Ama trafik polisi kan alıyor :) yasak ayakta yolcu. 


    Gel bili bili gates
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    isoT
    isoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2007
    Erkek
    VideoJockey bunu yazdı
    isoT bunu yazdı
    VideoJockey bunu yazdı

    Hangi il ilçe hocam ? Varmı öyle götlük s*kerler adamı s*kerler.

    Herkes saat ve sırasına uyduğu sürece yolcu alabilir. 4 senedir üsküdar-dudullu hattında aracımız çalışır bir ara bizim şöfor bu yüzden çok ceza yiyordu minibüsçüler odasından.

     

    bağlı olduğunuz minibüsçüler odasına dilekçeyle durumu anlat bi denetmen koyar o noktaya alayını avlar ;)

    içerdeki yolcu sayısı ile alakalı bi dilekçe yazsak bişey olur mu hoca ?

    Ne yazık ki hocam ona minibüscüler odası birşey yapamıyor. Ama trafik polisi kan alıyor :) yasak ayakta yolcu. 

    yok hocam komple yasak olmasıda sıkıntı :)

    zaten bekle bekle ağaç oluyoruz bide ayakta hiç almazlarsa hepten kötü.

    ama bazısı harbi bokunu çıkarıyo. kapı açık gidiyoruz öyle düşün.

    yeşilpınar/karayolları/imar blokları - şişli hatlarından bahsediyorum. bilen bilir.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    isoT bunu yazdı
    VideoJockey bunu yazdı
    isoT bunu yazdı
    VideoJockey bunu yazdı

    Hangi il ilçe hocam ? Varmı öyle götlük s*kerler adamı s*kerler.

    Herkes saat ve sırasına uyduğu sürece yolcu alabilir. 4 senedir üsküdar-dudullu hattında aracımız çalışır bir ara bizim şöfor bu yüzden çok ceza yiyordu minibüsçüler odasından.

     

    bağlı olduğunuz minibüsçüler odasına dilekçeyle durumu anlat bi denetmen koyar o noktaya alayını avlar ;)

    içerdeki yolcu sayısı ile alakalı bi dilekçe yazsak bişey olur mu hoca ?

    Ne yazık ki hocam ona minibüscüler odası birşey yapamıyor. Ama trafik polisi kan alıyor :) yasak ayakta yolcu. 

    yok hocam komple yasak olmasıda sıkıntı :)

    zaten bekle bekle ağaç oluyoruz bide ayakta hiç almazlarsa hepten kötü.

    ama bazısı harbi bokunu çıkarıyo. kapı açık gidiyoruz öyle düşün.

    yeşilpınar/karayolları/imar blokları - şişli hatlarından bahsediyorum. bilen bilir.

    Alibeyköy Şöförler ve Esnaf Odasına bağlı orası hocam. iletişimden derdini anlatırsan belki birşeyler yapmaya çalışırlar.

    http://www.alibeykoysofoda.org.tr/iletisim_mini.php


    Gel bili bili gates
Toplam Hit: 981 Toplam Mesaj: 9