Minibüslerin Güzergâhı Hakkında. ( Yardım )
-
A noktasından C noktasına giden bir seferimiz var,
Birde, B noktasından C noktasına giden bir sefer var.
A noktasından kalkan minibüs ile, B noktasından kalkan ikiside C noktasına gidiyor.
Fakat, A ile B nin kesiştiği noktadan sonra, B minibüsçüleri Azrail kesilmiş A noktasının minibüslerinin yolcu almasına izin vermiyor.
Yasa'da böyle bi hakları olabilir mi ?
Şöyle ki,
onlar yaklaşık 100 minibüs, A noktasından kalkan 2 tane falan.
Yani, güzergahlar kesişiyor olsa bile, onların bi artısı olabilir mi ?
-
Onlar 100 minibüs olduguna göre yol onlarin hakki.Yasa filan yoktur lakin belediye güzergah verdiği icin yol onlarn hakkidir kalkandere arabasinin derepazarnda yolcu almasi gibi tosun tarafından 03/Ara/12 10:58 tarihinde düzenlenmiştir
-
hacı olay yaratıcaz da, haklı olalım istiyorum :)
Yol onların hakkı diye bişey varmı, iki güzergah biyerde kesişiyor o yol üzerinden yolcu alınca yol kesiyorlar.
bikaç arabayı perte çıkaracağız galiba öyle olcak.
EnableTurk tarafından 03/Ara/12 11:14 tarihinde düzenlenmiştir -
Hangi il ilçe hocam ? Varmı öyle götlük s*kerler adamı s*kerler.
Herkes saat ve sırasına uyduğu sürece yolcu alabilir. 4 senedir üsküdar-dudullu hattında aracımız çalışır bir ara bizim şöfor bu yüzden çok ceza yiyordu minibüsçüler odasından.
bağlı olduğunuz minibüsçüler odasına dilekçeyle durumu anlat bi denetmen koyar o noktaya alayını avlar ;)
-
VideoJockey bunu yazdı
Hangi il ilçe hocam ? Varmı öyle götlük s*kerler adamı s*kerler.
Herkes saat ve sırasına uyduğu sürece yolcu alabilir. 4 senedir üsküdar-dudullu hattında aracımız çalışır bir ara bizim şöfor bu yüzden çok ceza yiyordu minibüsçüler odasından.
bağlı olduğunuz minibüsçüler odasına dilekçeyle durumu anlat bi denetmen koyar o noktaya alayını avlar ;)
s.kecekler zaten hocam, beklemedeyiz şuan. :D
-
VideoJockey bunu yazdı
Hangi il ilçe hocam ? Varmı öyle götlük s*kerler adamı s*kerler.
Herkes saat ve sırasına uyduğu sürece yolcu alabilir. 4 senedir üsküdar-dudullu hattında aracımız çalışır bir ara bizim şöfor bu yüzden çok ceza yiyordu minibüsçüler odasından.
bağlı olduğunuz minibüsçüler odasına dilekçeyle durumu anlat bi denetmen koyar o noktaya alayını avlar ;)
içerdeki yolcu sayısı ile alakalı bi dilekçe yazsak bişey olur mu hoca ?
-
isoT bunu yazdıVideoJockey bunu yazdı
Hangi il ilçe hocam ? Varmı öyle götlük s*kerler adamı s*kerler.
Herkes saat ve sırasına uyduğu sürece yolcu alabilir. 4 senedir üsküdar-dudullu hattında aracımız çalışır bir ara bizim şöfor bu yüzden çok ceza yiyordu minibüsçüler odasından.
bağlı olduğunuz minibüsçüler odasına dilekçeyle durumu anlat bi denetmen koyar o noktaya alayını avlar ;)
içerdeki yolcu sayısı ile alakalı bi dilekçe yazsak bişey olur mu hoca ?
Ne yazık ki hocam ona minibüscüler odası birşey yapamıyor. Ama trafik polisi kan alıyor :) yasak ayakta yolcu.
-
VideoJockey bunu yazdıisoT bunu yazdıVideoJockey bunu yazdı
Hangi il ilçe hocam ? Varmı öyle götlük s*kerler adamı s*kerler.
Herkes saat ve sırasına uyduğu sürece yolcu alabilir. 4 senedir üsküdar-dudullu hattında aracımız çalışır bir ara bizim şöfor bu yüzden çok ceza yiyordu minibüsçüler odasından.
bağlı olduğunuz minibüsçüler odasına dilekçeyle durumu anlat bi denetmen koyar o noktaya alayını avlar ;)
içerdeki yolcu sayısı ile alakalı bi dilekçe yazsak bişey olur mu hoca ?
Ne yazık ki hocam ona minibüscüler odası birşey yapamıyor. Ama trafik polisi kan alıyor :) yasak ayakta yolcu.
yok hocam komple yasak olmasıda sıkıntı :)
zaten bekle bekle ağaç oluyoruz bide ayakta hiç almazlarsa hepten kötü.
ama bazısı harbi bokunu çıkarıyo. kapı açık gidiyoruz öyle düşün.
yeşilpınar/karayolları/imar blokları - şişli hatlarından bahsediyorum. bilen bilir.
-
isoT bunu yazdıVideoJockey bunu yazdıisoT bunu yazdıVideoJockey bunu yazdı
Hangi il ilçe hocam ? Varmı öyle götlük s*kerler adamı s*kerler.
Herkes saat ve sırasına uyduğu sürece yolcu alabilir. 4 senedir üsküdar-dudullu hattında aracımız çalışır bir ara bizim şöfor bu yüzden çok ceza yiyordu minibüsçüler odasından.
bağlı olduğunuz minibüsçüler odasına dilekçeyle durumu anlat bi denetmen koyar o noktaya alayını avlar ;)
içerdeki yolcu sayısı ile alakalı bi dilekçe yazsak bişey olur mu hoca ?
Ne yazık ki hocam ona minibüscüler odası birşey yapamıyor. Ama trafik polisi kan alıyor :) yasak ayakta yolcu.
yok hocam komple yasak olmasıda sıkıntı :)
zaten bekle bekle ağaç oluyoruz bide ayakta hiç almazlarsa hepten kötü.
ama bazısı harbi bokunu çıkarıyo. kapı açık gidiyoruz öyle düşün.
yeşilpınar/karayolları/imar blokları - şişli hatlarından bahsediyorum. bilen bilir.
Alibeyköy Şöförler ve Esnaf Odasına bağlı orası hocam. iletişimden derdini anlatırsan belki birşeyler yapmaya çalışırlar.
http://www.alibeykoysofoda.org.tr/iletisim_mini.php
