Minicom

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmansan
    osmansan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    ya beyler şu 100 dolarlık bilgisayar dedikleri bunlar sanırım. burada yayınlamışlar donanımcılar bi baksın, sizce işe yararmı. http://www.cominicom.com/


    ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek

    bu nası işdir ne işlemcinin saat hızı yazıyo nede kaç mb ram olduğu git aynı paraya ikinci el p2 makine al "AMD Geode MX" nedirki..


    24 ay *20ytl = 480 ytl


    salaklaşmayalım 480 milyona celeron makine toplanır

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmansan
    osmansan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    Yalnız; bişey hoşuma gitti, fabrika ayarlarına geri dönmesi:;;; -----fabrika ayarlarına geri dönmek için raptiyeye ihtiyacınız var---- formata gerek yok,


    yinede kararsızım bu makinanın işe yarayacağı konusunda


    ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    100$ lık bilgisayar dedikleri, 3.dünya ülkelerinde satışı yapılacak ( galiba Türkiye de buna dahil :( ) bi bilgisayar & 2007 den önce gelmez diolar...
    500 Mhz olduğunu okumuştum...

    vatandaşa kafam girsin!..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    ir2 bunu yazdı:



    bu nası işdir ne işlemcinin saat hızı yazıyo nede kaç mb ram olduğu git aynı paraya ikinci el p2 makine al "AMD Geode MX" nedirki..


    24 ay *20ytl = 480 ytl


    salaklaşmayalım 480 milyona celeron makine toplanır




    hakkaten yaww bu "AMD Geode MX" nasıl bişeydir amdciye sormak lazım :))
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    Bi de bana zaten böle bi alet lazım. Yazdığım proglar çalışsın yeter :)

    vatandaşa kafam girsin!..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek












    AMD Geode GX 466@0.9W$26.50
    AMD Geode GX 500@1.0W$29.10
    AMD Geode GX 533@1.1W$32.75


    32$ lık CPU dan ne bekleyebilirsin fiyatına koyim 533 den ne bekleyebilirsin Ben celeron 500 Kullanıorum:) hadi herşeyi geçtim hacı bunu aldın dielim upgrade sorunu yaşarsın vs vs vs elinde patlar verdiğğin para ile kalırsın


    ingilziceniz varsa http://www.amdboard.com/geode.html

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek

    alın ben bu makinanın 50YTL fazlasına 50 kat daha sağlam makina çıkarayım

    AMD SEMPRON 2500 754 BOX : 90 YTL
    EPOX MB4- EP8HDAI-PRO K8T800 S754 SATA/AGP8X : 85YTL
    OEM RAM-256 MB PC3200 400Mhz DDR : 26YTL
    SAMSUNG HDD- 40 GB 7200: 67YTL
    Enyah GeForce Fx5200: 50YTL
    QUAKE ATX- 190G GRİ SiYAH BeYaz artık hangi renk istiosanız: 29YTL
    LG CDR-52X32X52 : 30YTL
    KLAVYE MAUSE DANDİK SPEAKERE FALAN : 25YTL
    BENQ MNT-17 V773 BEJ : 135YTL
                                                                                                  +
    -------------------------------------------------------------------
                                                                               537YTL +KDV


    daha ucuzada çıakrdıda kar koydum:)

Toplam Hit: 1652 Toplam Mesaj: 8