folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Minton Web Kamera Sorunu!



Minton Web Kamera Sorunu!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    Minton Web Kamera MWC-8003
    TEKNİK ÖZELLİKLER :
    USB arayüzü ile tak&çalistir özelligi

    Dahili mikrofon ve LED isiklari

    CMOS görüntü sensörü ile düsük isikta kaliteli görüs

    Sensör ölçüleri: 4.86mm*3.64mm

    Görüntü çözünürlügü:
    CIF 320*200 (donanimsal)
    VGA 640*480 (yazilimsal)

    Video data format destegi: 24bit renk | 420 RGB

    USB arayüz (1.1 ver)

    Dijital video yakalama hizi:
    15-35 fps (CIF 320*200)
    5-15 fps (VGA 640*480)

    Odaklama araligi: 3cm-∞
    -------------------------------------
    Beyler böyle bi webcam aldım yalnız yüklüyorum Donanım Aygıt Yöneticisinde gözüküyor yalnız bilgisayarımda gözükmüyor...bide MSN ye ayar çekiyorum takılı değil bulunamadı algılanmadı diyor ..
    bide şöyle bir hata veriyor programını çalıştırdığımda
    "This Graph Cannot Priview"
    son başka bi hata pencesi geliyor bundan sonra
    "This Graph Cannot Priview Properly"

    Ürüne bakmak istiyorsanız:
    http://www.minton.com.tr/html/urun.asp?grup=16&urun=635
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    düzgün bir driver bul yükle,sonra ayarlarına bak,kaynaklarda çakışma falan var mı diye,gerçi olsa yazar ama iyi bir kontol et

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    hem CDsinden yükledim hem internetten indirdim öyle yükledim hala aynı hata!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    şuan dışarı çıkacağım gelince yine bakarım soruna
    Başka arkadaşlarında denedin mi?? Ne kadar ayrıntı verirsen sorunun o kadar kolay çözülür

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    yaa şimdi bizim arkdaşta A4 ün bi web camı vardı ben ondan aldım takıldım 1 hafta sonra bunu taktım işteee neyse bu camı bugün aldım arkadaştada denedik böyle bir hatayla karşılaştık format çekmeyi düşünüyorum ama işte emeğimin boşuna gitmesini istiyorum ok!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    diğer cam ın sürücüleri ortalığı karıştırıyor olabilir :))

    Şimdi hocam windows tam olarak tanımıyor olması gerek.Çünkü verdiği hatalar hep bu yönde,aygıt yöneticisine iyi bak,eğer sürücüde hata var birşey varsa driveri baştan yükle,olmazsa arkadaşdan kamerayı takmadan önceki zamana geri yükle,olmazsa maalesef windows kurackasın, şuan ancak bu kadar yardım edebiliyorum

    Kolay gelsin

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    bendede a4tech in 365 derece dönebilen kameralarından var, ilk önce banada böle olmuştu ama benim dijital tv kartım var onunla çakışıyordu sonra ikisninde driveri aldım yükledim şimdi kardeş kardeş ikiside takılıyorlar
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    eyvallah
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sheriff
    sheriff's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    driveri kaldır kamerayı pcden sök yeniden başlat sonra kamera pcye takılı değilken sürücüyü kur sonra kamerayı tak tanısın tekrar başlat çözülebilir olmazsa farklı bir diriver versiyonu yükle

    Alayına İsyan İnadına Göztepe
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kamikaze_ilhan
    kamikaze_ilhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek
    Kardeş bence sen o camı iade et.
    bende aynı tip ORİTE marka var böyle bir sorunu yok.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    kamikaze_ilhan ikidir gözüme takılıyor gereksiz eski konuları hortlatıyorsun...
Toplam Hit: 2337 Toplam Mesaj: 11