folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mirc.Exe Sorunu.. [Matrax Yardım]



Mirc.Exe Sorunu.. [Matrax Yardım]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    Öncelikle S.a arkadaşlar..

    Ya kuzen bilgisayara geçtiğinde bir linke tıklamış ve www.ran*****.com adı altında bir site dadanmış ie'ye..

    Devamlı anasayfaya yerleşiyor ve otomatik olarak C:windows/1.html olarak html dosyasını atıyor..

    Bu dosya da her daim rar içinden mirc 'i yüklüyor hem kotaya koyuyor hemde zırt pırt ekrana çıkıp duruyor..

    Bayağı rahatsız oldum..

    Windows'un içinden 1.html dosyasını siliyorum, mirc'i kaldırıyorum..

    C'deki attığı dosyaları siliyorum, www.ran*****.com adresini ie'de yasaklıyorum ama yinede bu olaylar tekrar tekrar gerçekleşiyor..

    Bunu başka türlü engelleyemez miyim ?

    Her silişimde aynı olaylar tekrarlanıyor hepsinde de tekrar c'ye 1.html dosyasını atıyor..

    Bu postu atarken bile en az 5 kere açıldı amk programı ya..

    Program Hızlı Winrar Arşivi olarak birden yüklüyor kendisini...

    2-3 sn sürüyor engelleyemiyorum bile..

    Kota 5GB oldu a.k programı yüzünden..

    Sizlerden yardım bekliyorum..

    Şimdiden teşekkürler..

     


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    bir worm girmiş pc ne.. spyware tarzı bir program yükleyerek kurtulabilirsin

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    regedit de startup da bilmedigin programlari sil - eger fazla bilmiyorsan regediti fazla kurcalama buraya yaz yardim ederim

    msconfig den de sil sonra windows klasoru ve windows/system32 klasorundeki o acilan programin dosyalarini da sil

    ama bu kadar kolay kurtulabilecegini sanmiyorum ama bi dene bunlari  


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    underzero abü dediklerinin hepsini daha önceden yaptım..

    regedit'tekileri de sildim ama yok yine aynı..

    Spywaredoctor'u buldum daha önceden kullanıyordum ama silinmişti..

    Şimdi indiriyorum birde onu deneyeyim..

    Sağolun yinede..

    Eğer olmazsa yine yazarım buraya..

     


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    evde başka pc varsa eğerki

    sorunlu pc nin hdd yi sök öbür pc ye ikinci disk olarak bağla ve pc ye nod kur tarat o diski ebesini bile sikersin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    Olsa da yapsam :)

    Ama yok..

    Bakalım spyware ile çözerim sorunu inşallah..

    Hafta içi format atıcam ama kullandığım süre içinde gıcık etti bu beni yaa..

    Hemde kotaya çok pis giriyor..

    Her seferinde en az 10MB giriyor ya 1 dk içinde 10dan fazla oluyor ve geçen ayki kota 5.600 MB oldu..

    A.k çocuk tamamen sakar ve cünup ya ben kullanırken hiç bir bokum olmaz, çocuk bir gelir bilgisayar kullanılmaz hale gelir..

    Neyse bakayım olur inşallah..

    Birdaha oturtursam ne olayım :D

    Faturayı ona ödetcem :P


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
Toplam Hit: 808 Toplam Mesaj: 6