Mirror"S Edge Asansör!(Yardımm)
-
arkadaşlar mirrors edge oyununu indirdim kurdum oynuyordum fakat 3. bölümde asasnsöre biniyordum oyun menüye dönüyordu forum sitelerinen bunun crack le ilgili olduğunu öğrendim yeni crack buldum bu seferde asasörün kapısı açılmıyor. 1.01 patch ı kur dediler onuda kurdum farklı bi crack daha yaptım fakat yine aynı sorun asansörün kapısı açılmıyor bi bileniniz varsa lütfen yardım edin iyice sinir etti beni ya :S
-
bilen yokmu ya :S
-
http://www.bakterim.com/oyun-tam-cozumleri/141871-mirrors-edge-pc-tam-cozum.html
-
dostum o bazı dagıtımlarda oluyor.crackden dolayıda olabiliyor.ilk cıktıgında 3. bölümde kasmadan şikayetçiydi millet.farklı cracklerle dene yada gamershell de varsa bütün patchlari hepsini yükle;)
Toplam Hit: 1609 Toplam Mesaj: 4
