Mobil İnternet Nasıl Ttnetten Hızlı Olur?
-
Valla aklım almıyor, yeni ay akknın sıfırlanıp sözüm ona 8mbite kadar hız almam lazım , ttnet 0.8mbit hız verirken telefonu modem yapınca şebekenin verdiği hız 8mbit üstü .tmm ttnet bizi si*iyor da bu kadar da olur mu ? yada bu ölçümler ne kadar doğru, 3-5 kez denedşm hep aynı civarda dolanıyor gerçi
-
bizim binaya da superonline gelmiş, yazmış adam dünyadaki en hızlı internet falan diye en fiberini alsam :D bilen kullanan varmı acep?
-
Ayın başında modemi parmaklayacaksın ki kendine gelsin, internet hızı düzelsin. :)

bi türlü resim linki vermeyi öğrenemedim şurada :S
http://www.speedtest.net/result/3199878717.png
1049 tarafından 01/Oca/14 04:21 tarihinde düzenlenmiştir
Bir de mobil bağlantının hızını vereyim: http://www.speedtest.net/my-result/a/691761990 -
Ayazz bunu yazdı
Ayın başında modemi parmaklayacaksın ki kendine gelsin, internet hızı düzelsin. :)

bi türlü resim linki vermeyi öğrenemedim şurada :S
http://www.speedtest.net/result/3199878717.png
Bir de mobil bağlantının hızını vereyim: http://www.speedtest.net/my-result/a/691761990biliyorum hocam resetlendikten sonraki hali zaten o hız, sıkıntı da o.
-
EnableTurk bunu yazdı
bizim binaya da superonline gelmiş, yazmış adam dünyadaki en hızlı internet falan diye en fiberini alsam :D bilen kullanan varmı acep?
abi durduğum hata.
bizim semte yeni fiber hat geldi , adamlar komple alt yapıyı çektiler baya uğraştılar filan.
bizde ttnet ile komple ilişkimizi kestik , telefon + internet dahil.
işte bir ay oldu geçeli telefon ile beraber taşıdık. numara filan aynı kalıyor zaten.
ttnet ile hiç bi baglantımız kalmadı. 25mb sınırsız paketini aldık + telefonda içinde aylık 50 tl.
türk telekomda taahhüt vardı yaklaşık bir yıl kadar , onuda kapatırırken cezasını ödedik ve superonline merkezine faksladık.
301 tl ödedik ttnetin bu kapattırma olayını , ona karışık 6 ay superonline faturası ödemeyeceğiz.
Buda şuan aldığım sonuçlar , daha 25mb altını görmedim :D
eskiden download hızım 5mb di , şimdi upload oldu. http://www.speedtest.net/my-result/3200893704
Citizen hocam 4 ay filan hiç girmedim siteye , sonra baktım site temizlenmeye başlamış , ab ban'lar çoğalmış geri geldim :))
baristbt tarafından 01/Oca/14 19:59 tarihinde düzenlenmiştir -
Kimler gelmiş.Barış hocam dayanamadın değil mi ? :)


