folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Modem & Mouse Çakışması



Modem & Mouse Çakışması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Selamlar, geçenlerde netten acme kablosuz mouse sipariş ettim ancak fark ettim ki wireless. Şimdi modemimle çakışıyor laptop internete bağlıysa mouse önce kesik kesik hareket edip sonra hareketsizleşiyor. Bağlı değilsem veya bağlanana kadar bi süre normal çalışmakta.

    Yapabileceğim bir şey var mı? çöp mü.. :D


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek

    yoo çöpe gerek yok. bana postala yeter :D

    herhangi bir fikrim yok sorununla ilgili :(

    edit: şaka bi yana çözüm bulamazsan takas falan bişeyler yaparız :)


    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    ne çöpü la sat gitsin :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    ben çözüm istemiştim çöp de esprisine bi sonuçtu aslnda :D

    atmam zaten çerçeveletip duvara asarım anca :D


    ...said addicted.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    wireless kanalları var modemin kablosuz ağ ayarlarına gir farklı kanallardan yayın yapmaya çalış 1 ile 13 arası mı ne bişeydi sanırım modem marka modelini yaz buraya bilenler cevaplasın bu sorunu çözebilir ya da eğer modemi kablolu kullanıyosan wireless yayını kapat

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    MaTRiXe bunu yazdı:
    -----------------------------

    wireless kanalları var modemin kablosuz ağ ayarlarına gir farklı kanallardan yayın yapmaya çalış 1 ile 13 arası mı ne bişeydi sanırım modem marka modelini yaz buraya bilenler cevaplasın bu sorunu çözebilir ya da eğer modemi kablolu kullanıyosan wireless yayını kapat


    -----------------------------

     

     

    airties rt 102


    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaTRiXe bunu yazdı:
    -----------------------------

    wireless kanalları var modemin kablosuz ağ ayarlarına gir farklı kanallardan yayın yapmaya çalış 1 ile 13 arası mı ne bişeydi sanırım modem marka modelini yaz buraya bilenler cevaplasın bu sorunu çözebilir ya da eğer modemi kablolu kullanıyosan wireless yayını kapat


    -----------------------------

     

     

    airties rt 102


    -----------------------------

    hocam direk modem panelinden gir orda wireless ayarları var channel yada kanal diye yazar onu değiştir bakalım ya 11 dir yada 13 tedir şuan bi değiştirip dene 11 se 13 yap 13 se 11


    Bittik biz bittik
Toplam Hit: 1630 Toplam Mesaj: 7