Modem-Ağ Kurmada Sorun Yardım Ltfn
-
beyler bi sorunum war.arkadaşla adsl hattı kurduk modem bende hub bende.bnm bilgisayar onu görüo ama o beni görmüo ayrıca onda yerel ağ bağlantısı etkin ama gelen ve giden o ip nosu gözükmüo dün sabahtan beri bütün ağ bağlantılarını kurduk hatta onun bilgisayara format attık gene tık yok napabilirz beyler!!!
-
senin bilgisayarındaki yetkilere bir baksana
-
aga dosya ve yazıcı paylaşımına açık güvenlik duvarınıda kapattım
-
modeminden bi kablo ona bi kablo kendine çektin çektikten sonra ag baglantılarına gir yeni bi ag oluştur grup adı aynı olsun bide ip numaralarına dikkat et onunki otomotikte seninki başka bi dns ayarları felan farklı olmasın bazen ondan dolayıda görmüyor
-
ağ oluşturdum onun ip gözükmüo ztn birde dns ayarlarını nasıl yapabilirz?
-
grup adına iyi bak türkçe karekterler sorun çıkarabiliyor ip ayarları için ag baglantısını üstünde sag tıkla özellikler açılan penceredeki butondada yerel ag baglantısı ayarları çıkar onu tıkla onada özellikler de açılan pencerede internet iletişim kuralları var dörüncü onu seç ordan yap ayarları otomotikse karışma bence bazen sorun veriyor ip nbumarası felan girsen
-
beyler çok saolun sorunu hallettim teşekkürler
Toplam Hit: 1494 Toplam Mesaj: 7
