

Modem Bağlantısı, Hub Ve Ağ Hakkında İlginç Bir Soru Mümkünmü?
-
Arkadaşlar;
şimdi bende zoomx5 marka modem var ve sınırsız adsl bağlantım mevcut 4 port çıkışlı ben internetimi 2 komşumla daha paylaştım fakat komşumolacak ibne benden gelen kablonun ucuna hub takmış ve 1 bilgisayara daha göndermiş şimdi size sorum
bunu ben modemden nasıl engelleyebilirim yani sadee 3 kişinin gireceği şekilde nasıl ayarlıyabilirim onun taktiği hub dan yapılan çıkışlar nasıl pasifize edilir
modemden bunun ayarı varmıdır? ona giden kablodan sadece bir bilgisayar yararlansın hub takılınca diğer bilgisayarlara internet gitmesin istiyorum Lütfen bana bu konuda yardım ediniz. -
hangi bilgisayarlara izin vermek istiorsan mac adreslerini sapta
sonra modem üzerinden sadece bu mac adreslerine izin ver die bir kısım var oradan o mac adreslerine izin verdittir...
-
aynen dediği gibi mac filter yada pencereden o eve dogru bazukayla ateş ediyorsun bilgisayarları bozuluyor hup çalışmaz duruma geliyor.hangisi kolayına gelirse
-
Arkadaşların dediği gibi mac le filtreleyebilirsin.Ya da ip aralığını 3 bilgisayar için sınırlandırırsın, dhpc özelliğini kapatırsın ip leri elle verirsin bu şekilde de olabilir.
-
zommx5 modemlerde nasıl oluyor b işlem mac nasıl tespit edeceğim tek yol bu mu?
-
çok önemli benim için yardım edersinz çok makbule geçecektir lütfen floodiçin kusuruma bakmayın
ip havuzunu 10.0.04 il3 10.0.0.6 yaptım ipconfig dediğimdebenim ip 10.0.0.7 gözüküyor ne iş anlamadım başka ayarıdamı var
Toplam Hit: 932 Toplam Mesaj: 6