folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Modem Bağlantısı, Hub Ve Ağ Hakkında İlginç Bir Soru Mümkünmü?



Modem Bağlantısı, Hub Ve Ağ Hakkında İlginç Bir Soru Mümkünmü?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Arkadaşlar;

    şimdi bende zoomx5 marka modem var ve sınırsız adsl bağlantım mevcut  4 port çıkışlı ben internetimi 2 komşumla daha paylaştım fakat komşumolacak ibne benden gelen kablonun ucuna hub takmış ve 1 bilgisayara daha göndermiş şimdi size sorum

    bunu ben modemden nasıl engelleyebilirim yani sadee 3 kişinin gireceği şekilde nasıl ayarlıyabilirim onun taktiği hub dan yapılan çıkışlar nasıl pasifize edilir
    modemden bunun ayarı varmıdır? ona giden kablodan sadece bir bilgisayar yararlansın hub takılınca diğer bilgisayarlara internet gitmesin istiyorum Lütfen bana bu konuda yardım ediniz.

     

     


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hangi bilgisayarlara izin vermek istiorsan mac adreslerini sapta
    sonra modem üzerinden sadece bu mac adreslerine izin ver die bir kısım var oradan o mac adreslerine izin verdittir...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    aynen dediği gibi mac filter yada pencereden o eve dogru bazukayla ateş ediyorsun bilgisayarları bozuluyor hup çalışmaz duruma geliyor.hangisi kolayına gelirse

    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    totalvoltage
    totalvoltage's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    Arkadaşların dediği gibi mac le filtreleyebilirsin.Ya da ip aralığını 3 bilgisayar için sınırlandırırsın, dhpc özelliğini kapatırsın ip leri elle verirsin bu şekilde de olabilir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    zommx5 modemlerde nasıl oluyor b işlem mac nasıl tespit edeceğim tek yol bu mu?

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    çok önemli benim için yardım edersinz çok makbule geçecektir  lütfen floodiçin kusuruma bakmayın


    ip havuzunu 10.0.04 il3 10.0.0.6 yaptım ipconfig dediğimdebenim ip 10.0.0.7 gözüküyor ne iş anlamadım başka ayarıdamı var

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
Toplam Hit: 932 Toplam Mesaj: 6