folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Modem Hakkında Bir Soru..



Modem Hakkında Bir Soru..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PriesTBT
    PriesTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    Tüm müritlere merhabalar..

    Direk konuya giriyorum. Datron rta  1320 model bir modem kullanıyordum yaklaşık 2 yıllık :| Modem bu ay rahmetli oldu kendine oto. reset atıyordu vs. bende bir arkadaşımdan aldığım TTnet'in promosyonu olan ismi cismi belli olmayan bir modemi kullanmaya başladım. (Pikatel ComboMax) Fakat bu modemde Datron 1320'nin son dönemlerinde yaşadığım reset sorununu tekrar yaşamaktayım.Tam reset değilde Link ve Data ışıkları belli zaman aralıklarında gidip geliyor. Gerek ben gerekse çevremdekiler bu durumdan şikayetçi :F (Msndeki müritler başta olmak üzere) 

    Not: 2. aldığım Pikatel marka modem sıfırdı ve tertemizdi.

    Çözümü nedir? Şöyle güzel bir modem çeksem sorun düzelirmi? 


    selam gençlik!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek
    O Datron RTA 1320+ modemden bende de vardı allah belasını versin o Datron'un da modeminin de... Reset olayları bende de başlamıştı sonra hiç açılmadı götürdüm garantiye adamlar yaptık tamam diyip verdiler, sonra yine aynı, 2. kez götürdüm yine aldım, bi daha bozuldu, bu sefer gitti US Robotics modem aldım, taş gibi. Datron denilen dandik aletin bozulma sebebi muhtemelen ısınmasından kaynaklı. Çünkü şu anki Robotics ile arasında ısınma konusunda dağlar kadar fark var. TTNet'in verdiği modemden de ben performans beklemem sen git biraz paraya kıy güzel bir modem al derim.

    Metallica Rules
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek
    hoca modem oyle sorun cikariyorsa firmware guncellemesi yap duzeliyor. atma bir koseye.
Toplam Hit: 919 Toplam Mesaj: 3