folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Modem Her Defasında Default Ayarlara Donuyor..



Modem Her Defasında Default Ayarlara Donuyor..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    sa muridler..Datron RTA 1320 modemim war.bilgisayara ne olduysa oldu 2-3 gundur modem bilgisayar acilincaya kadar interneti gelmiyor bilgisayar aciliyor 2-3 dkk geciyor anca dsl isigi geliyor sorun nerde olur ve modem ayarlarına gırıyorum modemi resliyorum oluyor pc resetliorum default ayarlara donuor kafayi yedirtecek yardimci olursaniz sevinirim.

    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek
    benim modemde datron modem resetlenince pc ye 1-2 dk sonra geliyo net

    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Öncelikle modemini kullanım kitapçığında yazan şeylere göre dışındaki delikten kalem sokmak suretiyle resetle.

    Sonra modemin elektrik bağlantılarını sök.Biraz zaman geçsin;10-15 dakika kadar.Ardından tekrar tak.Bilgisayarı açarken modemi açma.

    Daha sonra ise modemi aç.Tekrar panele gir.Ayarlarını yap.Save to flash benzeri birşey vardır.Save edip çık.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    modemin kitapcigi tarihe karisti ama modemin fislerini sokecem bi denim belki olur oyle bakam  .

    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PriesTBT
    PriesTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    Drawlord bunu yazdı:
    -----------------------------
    sa muridler..Datron RTA 1320 modemim war.bilgisayara ne olduysa oldu 2-3 gundur modem bilgisayar acilincaya kadar interneti gelmiyor bilgisayar aciliyor 2-3 dkk geciyor anca dsl isigi geliyor sorun nerde olur ve modem ayarlarına gırıyorum modemi resliyorum oluyor pc resetliorum default ayarlara donuor kafayi yedirtecek yardimci olursaniz sevinirim.
    -----------------------------

    Hocam o PPP ışığı olmasın ? Her neyse o aslında oto. bir işlemdir pc kendi yapar ama sen manual'de takılabilirsin :B İnternet browser'ının arama çubuğuna 192.168.1.1 yaz sende isim ve şifre istiyecektir ikisinede admin yaz hocam zaten bilgilerin girilidir orda bilgilerinin altında connect butonu var ona tıklicaksın 30 saniye içinde bağlantın hazır.. 


    selam gençlik!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PriesTBT
    PriesTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    c0der bunu yazdı:
    -----------------------------
    modem i her resetlediğinde internetin geç gelmesi,

    modem, telefon ve hat ın kablolarını yanlış takmaktan kaynaklanıyordur.
    -----------------------------

    Kablolar yanlış takılmışsa ne telefon çalışır nede adsl..


    selam gençlik!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Benim amacım kablonun yanlış takılmasını ölçmek değil , MODEMİ RESETLEMENİN ARDINDAN

    MODEME GELEN ELEKTRİĞİ KESEREK İÇERİSİNDEKİ HAFIZANIN BOŞALMASINI SAĞLAMAKTI.

    Mecazi olarak arkadaşa dedim krem sür ardından o bölgeyi bol suyla yıka.O krem olmaz , sadece bol suyla yıkasam olur mu,

    en çok canımı sıkan şeyler.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    Emrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    Öncelikle modemini kullanım kitapçığında yazan şeylere göre dışındaki delikten kalem sokmak suretiyle resetle.

    Sonra modemin elektrik bağlantılarını sök.Biraz zaman geçsin;10-15 dakika kadar.Ardından tekrar tak.Bilgisayarı açarken modemi açma.

    Daha sonra ise modemi aç.Tekrar panele gir.Ayarlarını yap.Save to flash benzeri birşey vardır.Save edip çık.


    -----------------------------

     

    usta modeme kalem sok demissin ama tusu war oradan res atsam olmuomu ardindan kabloları cıkarıp takacam birazdan denim bi o 2.yontem olacakmi


    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    sorun 10 gundur devam ediyor nasil bir istir anlamadım bir bilgisi,fikri olan murid yokmu yaw :S

    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Game_Over
    Game_Over's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2006
    Erkek
    ben e-con kullanıodum önceden ondada böyleydi modemi her açtığımda hep kullanıcı adı şifreyi yeniden yazmak zorunda kalıyodum sonra modemi parçaladım airties kullanıyoırum şimdi mutluyum

    Ayranı yok içmeye, taksiyle gidiyo sıçmaya
Toplam Hit: 1757 Toplam Mesaj: 11