Modem Her Defasında Default Ayarlara Donuyor..
-
sa muridler..Datron RTA 1320 modemim war.bilgisayara ne olduysa oldu 2-3 gundur modem bilgisayar acilincaya kadar interneti gelmiyor bilgisayar aciliyor 2-3 dkk geciyor anca dsl isigi geliyor sorun nerde olur ve modem ayarlarına gırıyorum modemi resliyorum oluyor pc resetliorum default ayarlara donuor kafayi yedirtecek yardimci olursaniz sevinirim.
-
benim modemde datron modem resetlenince pc ye 1-2 dk sonra geliyo net
-
Öncelikle modemini kullanım kitapçığında yazan şeylere göre dışındaki delikten kalem sokmak suretiyle resetle.
Sonra modemin elektrik bağlantılarını sök.Biraz zaman geçsin;10-15 dakika kadar.Ardından tekrar tak.Bilgisayarı açarken modemi açma.
Daha sonra ise modemi aç.Tekrar panele gir.Ayarlarını yap.Save to flash benzeri birşey vardır.Save edip çık.
-
modemin kitapcigi tarihe karisti ama modemin fislerini sokecem bi denim belki olur oyle bakam .
-
Drawlord bunu yazdı:
-----------------------------
sa muridler..Datron RTA 1320 modemim war.bilgisayara ne olduysa oldu 2-3 gundur modem bilgisayar acilincaya kadar interneti gelmiyor bilgisayar aciliyor 2-3 dkk geciyor anca dsl isigi geliyor sorun nerde olur ve modem ayarlarına gırıyorum modemi resliyorum oluyor pc resetliorum default ayarlara donuor kafayi yedirtecek yardimci olursaniz sevinirim.
-----------------------------Hocam o PPP ışığı olmasın ? Her neyse o aslında oto. bir işlemdir pc kendi yapar ama sen manual'de takılabilirsin :B İnternet browser'ının arama çubuğuna 192.168.1.1 yaz sende isim ve şifre istiyecektir ikisinede admin yaz hocam zaten bilgilerin girilidir orda bilgilerinin altında connect butonu var ona tıklicaksın 30 saniye içinde bağlantın hazır..
-
-
c0der bunu yazdı:
-----------------------------
modem i her resetlediğinde internetin geç gelmesi,
modem, telefon ve hat ın kablolarını yanlış takmaktan kaynaklanıyordur.
-----------------------------Kablolar yanlış takılmışsa ne telefon çalışır nede adsl..
-
Benim amacım kablonun yanlış takılmasını ölçmek değil , MODEMİ RESETLEMENİN ARDINDAN
MODEME GELEN ELEKTRİĞİ KESEREK İÇERİSİNDEKİ HAFIZANIN BOŞALMASINI SAĞLAMAKTI.
Mecazi olarak arkadaşa dedim krem sür ardından o bölgeyi bol suyla yıka.O krem olmaz , sadece bol suyla yıkasam olur mu,
en çok canımı sıkan şeyler.
-
Emrow bunu yazdı:
-----------------------------Öncelikle modemini kullanım kitapçığında yazan şeylere göre dışındaki delikten kalem sokmak suretiyle resetle.
Sonra modemin elektrik bağlantılarını sök.Biraz zaman geçsin;10-15 dakika kadar.Ardından tekrar tak.Bilgisayarı açarken modemi açma.
Daha sonra ise modemi aç.Tekrar panele gir.Ayarlarını yap.Save to flash benzeri birşey vardır.Save edip çık.
-----------------------------
usta modeme kalem sok demissin ama tusu war oradan res atsam olmuomu ardindan kabloları cıkarıp takacam birazdan denim bi o 2.yontem olacakmi
-
sorun 10 gundur devam ediyor nasil bir istir anlamadım bir bilgisi,fikri olan murid yokmu yaw :S
-
ben e-con kullanıodum önceden ondada böyleydi modemi her açtığımda hep kullanıcı adı şifreyi yeniden yazmak zorunda kalıyodum sonra modemi parçaladım airties kullanıyoırum şimdi mutluyum
