Modem İlgili...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Real_Love
    Real_Love's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    arkadaşlar minton dsl-208u modem kullanıyorum.ben bunu laptopta da kullanabilir miyim?yoksa laptopların modemleri ayrı mı oluyor?


    Üzülme can ! Terkederse canan terketsin ...Dua et Rabbin seni terketmesin! Çünkü O terkederse gerçekten B İ T E R S İ N !..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    kullanırsın.

    sonuçta laptop ta bilgisayar.

    ikisinide usb/ethernet portları war 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    silenceb
    silenceb's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    modem ilgili, ses kartı ilgisiz ,ana kart biraz meyilli ,ekran kartı baya bi ilgili hatta samimi... sabahtan beri kaçıncı "salak saçma başlık cümlesi a.q."

    ses çıkarmasak tüm forum farklı bir dil haline gelicek bu ne len !

    düzeltin kendinizi !


    Ne Mutlu Türküm Diyene...
Toplam Hit: 794 Toplam Mesaj: 3