Modem Le Alakalı Küçük Bir Soru
-
olayı anlatmak gerekirse şöle açıklamaya çalişim öncelikle modeme erişmim var airties rt205 şöle bir olay istiyorum ağdaki pclerden her bir internet sayfası açtığında ağdaki bir tanesine pcnin loaclhostuna yönelendirmek isityorum modemi biraz kurcaladım ayarlarınıda bozmamam gerek bozulupta reset atılırsa dsl şifresi yok. bunu nasıl yapabilirim ?
-
up
-
reset atsan şifreyi kendisi buluyor zaten senin girmene gerek yok bilmiyorum diyorsan bağlantı ayarlarından alabilirsin yıldızlı yazıyor dersen kaynak kodundan öğrenebilirsin.
internete girecekleri an senin localhosta girmesini istiyorsan
ağdaki localı yaz
http://agdakipcismibaglanacakanapcadi/index.html yada sayfa hangisiyse
http://agdakipcismibaglanacakanapcadi/dizin/index.html gibi de olabilir IP numarasıda olabilir ag ismi yerine kullannabilirsin ağdaki pcler görmüyor diyorsan açmıyor diyorsan ana makinayı bu ayarı kullan xp için
-
x-files bunu yazdı:
-----------------------------
reset atsan şifreyi kendisi buluyor zaten senin girmene gerek yok bilmiyorum diyorsan bağlantı ayarlarından alabilirsin yıldızlı yazıyor dersen kaynak kodundan öğrenebilirsin.
internete girecekleri an senin localhosta girmesini istiyorsan
ağdaki localı yaz
http://agdakipcismibaglanacakanapcadi/index.html yada sayfa hangisiyse
http://agdakipcismibaglanacakanapcadi/dizin/index.html gibi de olabilir IP numarasıda olabilir ag ismi yerine kullannabilirsin ağdaki pcler görmüyor diyorsan açmıyor diyorsan ana makinayı bu ayarı kullan xp için
-----------------------------tüh banlamıyaydın hocam ağdan girebiliyorum benim istediğim tahmini olarak modemden yani pc internete bağlanıcak bir sayfaya girmeye çalıştığında o pc ye yöneldiricek ama zorunlu yani modemi bir yere yönlendirmem gerekiyor ama nereye modem de yapmadım işi...
-
Senin dediğin yöntem ben iex girince normal açılış sayfası çıkacak ama bir siteye girmeye çalıştığımda senin istediğin sayfaya yönlenecek o siteye girmeyecek mi demek istiyorsun yoksa ben hangi siteye gireceksem ana makinada kayıtmı olacak diyorsun yada isa server gibi bişi mi yapmak istiyorsun
Üstad modemin markası ne googleden arad.

