Modem Önerileriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renato
    Renato's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2009
    Erkek

    Arkadaslar evime cektirdigim 8 mb internette sürekli download hızım düşüp artıyor... ben işi saglama alıp pikatel combomax modemimi deiştirecem..

    makinam vestel i5 laptop.. önerilerinizi bekliyorum..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    hocam keramet modemde olsa :/ neyse kablolu, kablosuz? :)


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renato
    Renato's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2009
    Erkek

    sürekli film download ettigim için sanırım ethernet olsa iyi olur..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    TP link veya Cisco al gitsin hocam TP linklerin 2 antenlisi çok iyidir. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam benim edimax Ar-7084g markalı modemim ar. Kbalosuz + 4 ethernet girişli. Ben çok memnunum.İlerde kablosuzada ihtiyacın olursa bunu oalmanı öneririm. Fiyatı uygundu.Şu an tam hatırlamıyorum :/ Senin fiyat aralığın nedir?


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    iyi ve ucuz istersen tp-link

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    vestel i5 iyimiş =)


    destination@tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    ucuz verim alabilceğin tp-link var bendede o var gayet iyi


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

    http://www.vatanbilgisayar.com/linksys-wag160n-wag160n-300mbps-kablosuz-n-4-port-adsl2+-modem/productdetails.aspx?I_ID=33489


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

    http://www.vatanbilgisayar.com/linksys-wag160n-wag160n-300mbps-kablosuz-n-4-port-adsl2+-modem/productdetails.aspx?I_ID=33489

    bunu al bende bu var cok güzel.


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
Toplam Hit: 1037 Toplam Mesaj: 10