Modem Önerisi?
-
slm müridler.ben bi kablosuz modem almayı düşünüyorum.ne önerirsiniz.evde kullanacam.maximum 80 tl.
-
huwei alma sakın linksys'nin modemlerini tavsiye ederim
-
pikatel airmax 101
sahibindende gittigidiyorda 20 tl
-
20 tlik makina iş görür diyosun:D
-
l_i_o_n bunu yazdı
20 tlik makina iş görür diyosun:D
bayaaaadır kullanıyorum.. kablosuzundan da gayet mennunum.
5 kat aşşağıdan bile telefonla giriyorum. wifi si lanı özellikleri çok güzel.
80 tl verme boşa.. al 20 tl ye 60 tl sana kalsın.
illa 80 vericem dersen gönder bana 80tl yi ben sana airmax101 gönderiyim :D
çözüm tükenmez yani :D
-
:DDD
Toplam Hit: 658 Toplam Mesaj: 6
