Modem Sorunu
-
merhabalar makinaya format atacam ama bir türlü bulamadım evde cdsini heralde bizimkiler çöpe yolladı elinde driveri olan uploat edebilirmi? markası d-link dsl-210 uploat eden olursa minnettar kalırım
-
hacı bende olacaktı dur bulam upload edem d-link 3 beş tane vardı ama hangi modeldi unuttum bakayım ondansa upload ederim ben.
-
hacı bende olacaktı dur bulam upload edem d-link 3 beş tane vardı ama hangi modeldi unuttum bakayım ondansa upload ederim ben.
-
hacım makbule geçer valla haledersen minnettar kalırım
Toplam Hit: 1155 Toplam Mesaj: 4
