Modem Üzerinden Diğer Kullanıcılara Bağlanma!?
-
arkadaşlar şimdi modem bende diğer bir kullanıcı daha var onun pc sine modem üzerinden girebilirmiyiz???
-
modem o ise yarar zaten baska bilgisayarla iletisim...dogru veya yanl1s farketmez.. girebilirsin yani hjm
çal1st1ra \\ipnumarasi vy bilgisayar adi:) yaz enterde..... paylas1ma verilmis ögeleri görebilirsin.
-
ßirde uzak masa ustu olayı var.Modemden baqlanıp diqer kullanıcının pc sini yöneteßiliorsun.hanqi proqram olduqunu hatırlamıorum.Söyleyen olursa cok iyi olur.Saolun.
-
inSanDeiL bunu yazdı:
-----------------------------
ßirde uzak masa ustu olayı var.Modemden baqlanıp diqer kullanıcının pc sini yöneteßiliorsun.hanqi proqram olduqunu hatırlamıorum.Söyleyen olursa cok iyi olur.Saolun.
-----------------------------
Radmin mi? -
aqa ZyxeL marka modemle yapıodu ßizim ßi aßi vardı.Tam ßiLmiorum ama saqlam proqramdı.Market otomasyon sistemlerinde kullanıordu.20 $ußeli marketlerde falan.
-
xxx_simiyagov_xxx bunu yazdı:
-----------------------------modem o ise yarar zaten baska bilgisayarla iletisim...dogru veya yanl1s farketmez.. girebilirsin yani hjm
çal1st1ra \\ipnumarasi vy bilgisayar adi:) yaz enterde..... paylas1ma verilmis ögeleri görebilirsin.
-----------------------------
görüyonda ne oluyo bi sikim olmuyo
Toplam Hit: 1274 Toplam Mesaj: 6
