Modem Ve Pin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    Arkadaşlar linksys cisco  wireless 4 port bi modem aldım wireless bağlantısında benden pin istiyor. Bu pin ne allah aşkına anlamadım gitti. Google amcaya sordum orada yeterli bilgi yok ing yok o yüzden ing sayfalardanda bi bok anlamadım bilen varsa bi yardı metsin ölümüme neden olucak bu modemler artık.


    http://yanduvar.blogspot.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    Bu sorunu hiç yaşayan ayda bilgisi olan yokmu :S


    http://yanduvar.blogspot.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    kılavuzu felan yokmu baksana hocam.Admin yaz :/


  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    ya herşeyini okudum yok :S adminde yemio 4 haneli bişey aradım taradım yok ya:S


    http://yanduvar.blogspot.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Flip the router upside down, on the back (base) of the router you'll find the label for model # and serial #. Below this label there is label for PIN no.

     

    Demiş forumunda yani:Modeminin arkasını çevir  model ve serial nosunu görceksin onun altında pin no yazıyor dio bak bakalım bi.

     

    Edit:Öbür elemanda demişki eğer bulamadısan altında setup diskini çalıştır o söyler sana modeminin pinini demiş.

     

    Kaynak: http://forums.linksysbycisco.com/linksys/board/message?board.id=Wireless_Routers&thread.id=115238

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    Modem cd si rocevery atmama sebep oldu :D pek hayırlı bi modem değilmiş. Zaten bu modemlerden yüzüm hiç gülmüyor. Altında 3 satır bişey yazıyor ama pin: gibisinden bişey yok. :S Yardımlarınız için saolun ama saçlarımı beyazlatıcak bu modem sorunları artık


    http://yanduvar.blogspot.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    qra51 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Modem cd si rocevery atmama sebep oldu :D pek hayırlı bi modem değilmiş. Zaten bu modemlerden yüzüm hiç gülmüyor. Altında 3 satır bişey yazıyor ama pin: gibisinden bişey yok. :S Yardımlarınız için saolun ama saçlarımı beyazlatıcak bu modem sorunları artık


    -----------------------------
    wirelessi nasıl kurdun,PIN i farklı şekilde kurarsan girmen gerekiyormuş.pin kodunuda kurarken sayfanın altında verdiğini söylüyor.modelini bilmediğim için başka bi modelden baktım oda aynıdır.


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Reset dugmesinden modemini default ayarlara getir.Sonra tekrar ayarlarini yap.Mumkunse ilk ayarlari yaparken wireless disable modda olsun.Sonra wireless ayarlarini elle yaparsin.Guvenlik protokolu , guvenlik icin key falan elle girersin.Urunun icindeki sihirbaz araciligiyla kurma , manuel olarak ayarlari kendin yap.

     


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    4 hane = 10.000 olasılık.

    Brute force çek?

Toplam Hit: 4068 Toplam Mesaj: 9